bazarnews

کد خبر: ۵۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
عضو کمیسیون کشاورزی
نورمحمد تربتی‌نژاد گفت: توزیع برنج در فصل برداشت باتوجه به هزینه بالای تولید کشاورزان برنج کار موجب زیان کلان آن‌ها می‌شود.
گروه کشت وصنعت بازارنیوز: نورمحمد تربتی‌نژاد عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص ترخیص برنج های وارداتی از انبارهای گمرک، گفت: در کمیسیون کشاورزی مجلس و هماهنگی با وزارت حهاد کشاورزی مقرر شد از آغاز فصل برداشت واردات برنج به کشور صورت نگیرد.

نماینده مردم گرگان و آق‌‍قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنج‌‌های خارج شده از انبارهای گمرک باید تحت کنترل شدید دستگاه‌های نظارتی باشند تا توزیع آنها صورت نگیرد، تصریح کرد: توزیع برنج در فصل برداشت باتوجه به هزینه بالای تولید کشاورزان برنج کار موجب زیان کلان آنها می‌شود.

برنج‌های وارداتی تحت هرشرایطی نباید در بازار توزیع شوند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واردات برنج و نگهداری آن در انبارهای گمرک تاثیر چندانی در بازار نداشت، افزود: باید اطمینان کافی داده شود تا تحت هر شرایطی برنج‌های وارداتی و ترخیص شده از گمرک بر اساس مصوبه موجود در بازار توزیع نشوند.

تزریق برنج‌های وارداتی پس از اتمام فصل برداشت نبض بازار را متعادل می‌کند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه کشاورزان برنج کار باید بتوانند محصول تولید خود را با قیمتی منطبق بر هزینه‌های واقعی تولید محصول خود را به فروش برسانند، خاطرنشان کرد: تزریق برنج‌های وارداتی به شبکه توزیع پس از اتمام فصل برداشت با توجه به این موضوع که برنجی در دست کشاورزان باقی نمانده می‌‌تواند بازار را متعادل کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: