bazarnews

کد خبر: ۵۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:
 سیداحسن علوی گفت: قطعا ایرلاین‌ها برای جذب مسافر و افزایش درآمد، باید نسبت به تعیین نرخ بلیط هواپیما به صورت معقول اقدام کنند.
گروه راه و مسکن بازارنیوز: سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به دستور جدید سازمان هواپیمایی برای کاهش 14 درصدی قیمت بلیط هواپیما، گفت: قطعا این اقدام بسیار مثبت بوده و در راستای احقاق حقوق مسافران خواهد بود.

افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما در یک سال اخیر

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در یک سال اخیر قیمت بلیط هواپیما افزایش چشمگیری داشته و این مسئله موجب شد که میزان استفاده مسافران از پروازهای هوایی کاهش یابد.

کاهش جمعیت مسافران پروازهای هوایی نتیجه افزایش نرخ بلیط هواپیما

افزایش نرخ بلیط هواپیما و کاهش جمعیت مسافران پروازهای هوایی به ضرر ایرلاین ها است، زیرا با کاهش درآمد، شرکت های هواپیمایی نخست بخش هایی هستند که دچار ضرر مالی می شوند

وی تصریح کرد: به طور حتم افزایش نرخ بلیط هواپیما و کاهش جمعیت مسافران پروازهای هوایی به ضرر ایرلاین ها است، زیرا با کاهش درآمد، شرکت های هواپیمایی نخستین بخش هایی هستند که دچار ضرر مالی می شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: البته با توجه به تحریم های وضع شده علیه صنعت هواپیمایی کشور، افزایش نرخ بلیط هواپیما پیش بینی می شد، اما شاهد بودیم که به دلایل مختلف از جمله فعالیت چارتری ها و عدم نظارت، قیمت ها بیش از پیش بینی ها بالا رفت.

سازمان هواپیمایی برای مدیریت بازار بلیط هواپیما باید فعالیت شرکت های چارتری را مدیریت و محدود کند

وی گفت: به نظر من سازمان هواپیمایی در شرایط کنونی برای مدیریت بازار بلیط هواپیما باید فعالیت شرکت های چارتری را مدیریت و محدود کند، آن زمان بخشی از التهابات بازار کاهش خواهد یافت.

ایرلاین ها باید نسبت به تعیین نرخ بلیط هواپیما به صورت معقول اقدام کنند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: قطعا ایرلاین ها برای جذب مسافر و افزایش درآمد، باید نسبت به تعیین نرخ بلیط هواپیما به صورت معقول اقدام کنند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: