bazarnews

کد خبر: ۵۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه همراه با استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی پس از شنیدن مشکلات و مسائل مسافران و زائران حاضر در پایانه مرزی چذابه با اشاره به ظرفیت مناسب این پایانه مرزی گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های کیفی و کمی بسیار خوبی در پایانه مرزی چذابه ایجاد شده است که با میزان نیاز فعلی تناسب دارد.
 اسلامی ادامه داد: موضوع مهم در این پایانه بحث راه‌های دسترسی است که باید تعریض شده و باند دوم ایجاد شود. توسعه پارکینگ‌ها هم موضوع دیگری است که خوشبختانه در دست اقدام است و ظرفیت آن‌ها ۲ برابر شده است.
 وی افزود: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در این پایانه و دیگر پایانه‌های مرزی امسال تردد روان، و مردم با راندمان بهتر عبور و مرور کنند.
 وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به اینکه خروج اتوبوس‌های دربستی به عراق از پایانه چذابه در نظر گرفته شد، خوشبختانه ظرفیت جابه‌جایی مسافر در این پایانه کفایت می‌کند.
 اسلامی اظهار داشت: متناسب با تصمیم ستاد اربعین و تقسیم‌بندی انجام گرفته، ۳ شهر اندیمشک، همدان و کرمانشاه به‌عنوان مبدا معین برای سوار و پیاده شدن انتخاب شد و توزیع زائران به پایانه‌ها از طریق این ۳ شهر انجام می‌شود.
 وی در پایان گفت: همراه با این تصمیم ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز وسایل حمل و نقل عمومی لازم را پیش‌بینی کرده که امیدواریم ظرفیت لازم برای جابه‌جایی زائران را داشته باشد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: