bazarnews

کد خبر: ۵۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
برخلاف برانکو که اعتقادی به دست زدن به ترکیب تیم برنده نداشت، کالدرون اما معتقد است که باید با استفاده از سیستم چرخشی از همه ستاره های تیمش به طور منصفانه ای استفاده کند تا هم فرصت بازی به همه برسد و هم از طرف دیگر به این شکل انرژی بازیکنان را برای فصل طولانی و رقابت های مختلف حفظ کند چرا که یک ترکیب یازده نفره ثابت شاید دچار فرسودگی یا مصدومیت شود.

پرسپولیس در شرایطی در هفته سوم توانست به سختی از سد نفت آبادان بگذرد که کالدرون در این بازی از چندین چهره جدید در ترکیب اصلی تیمش بهره گرفته بود. ترکیب پرسپولیس در این بازی نسبت به بازی با تراکتورسازی پنج تغییر را به خود دیده بود. البته در این میان قرار گرفتن رادو به جای بیرانوند در درون دروازه به اجبار و شاید علی رغم خواسته کالدرون بود اما این مربی آرژانتینی در بقیه پست ها هم ترجیح داده بود که از بازیکنان جدیدی در ترکیب اصلی استفاده کند. سیدجلال در این بازی جای خود را به کنعانی زادگان و محمد نادری جای خود را به محمد انصاری داده بود. همچنین در خط میانی و خط حمله وحید امیری و عالیشاه نیمکت نشین شده بودند تا بشار رسن و جونیور در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

 

سیستم برانکو به هر شکلی که بود جواب داد و باعث شد که پرسپولیس سه جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا سیستم چرخشی کالدرون هم در پرسپولیس جواب می دهد و موفقیت را برای این تیم تضمین می کند یا خیر؟

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: