bazarnews

کد خبر: ۵۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
در برنامه تلویزیونی دستخط مطرح شد؛
وزیر صمت گفت : ما در حمایت از تولید و تولید کننده هیچ حد یقف و منتی نداریم. وظیفه خودمان می‌دانیم که باید آن را انجام دهیم. لیکن اگر کسی به نام تولید بخواهد سواستفاده کند حتما برخورد خواهیم کرد.
گروه کشت و صنعت بازارنیوز: رضا رحمانی در واکنش به سوالی درباره برخورد با واحد‌هایی که اقدام به تولید نمی‌کنند، ولی منابع دریافت می‌کنند، گفت:شما می‌دانید که من از کسانی هستم که هم به صورت تئوری و هم عملی، معتقد به حمایت از تولید و رونق تولید داخلی هستم. از سال‌ها قبل، حتی در دوره نمایندگی مجلس، قبل از نمایندگی و بعد از آن، مشی من این بوده است. 

*رونق تولید،راه حل مشکلات کشور

وی افزود: الان اعتقاد قلبی دارم  که راهکار حل مشلات اساسی کشور از جمله فقر، معیشت مردم و بیکاری که مادر مشکلات ماست، رونق تولید است. این فرمایش مقام معظم رهبری است. این سخن کارشناسی شده و به جایی است که ایشان چندین مرتبه تذکر داده اند.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: ما نقطه مقابل این هم داریم. ما در حمایت از تولید و تولید کننده هیچ حد یقف و منتی نداریم. وظیفه خودمان می‌دانیم که باید آن را انجام دهیم. لیکن اگر کسی به نام تولید بخواهد سواستفاده کند حتما برخورد خواهیم کرد.
 
2هزار پروانه تولید متخلفین را تعلیق کردیم
رحمانی از قضایی شدن چندین پرونده از سوءاستفاده گران صحبت کرد و اظهار داشت: در یک سال گذشته در بخش صنعت، بیش از ۲ هزار پروانه تولید را تعلیق کردیم. حدود ۱۸۰ مورد به تعزیرات یا دستگاه قضایی معرفی شدند.

او در پایان گفت: این موارد را نهاد‌های امنیتی نیز پیگیری می‌کنند. نیرو‌های امنیتی در بحث پتروشیمی خیلی خوب و به موقع به ما کمک کردند. این عدد ۲ هزار واحد مروبط به پتروشیمی‌ها بوده است.
 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: