bazarnews

کد خبر: ۵۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
معاون اول رئیس جمهوری با صدور پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های آسیا را تبریک گفت.

در پیام اسحاق جهانگیری آمده است: پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا و کسب مقام قهرمانی رقابت های آسیا ٢٠١٩ تهران رویدادی بزرگ و غرور آفرین است.
جهانگیری در پیام خود آورده است: این افتخارآفرینی کم نظیر که ایران را برای سومین بار به قهرمانی آسیا رساند و باعث ایجاد موجی از شادی و نشاط در جامعه شد، به بازیکنان عزیز تیم ملی والیبال کشورمان، مربیان و دست اندرکاران تیم، جامعه ورزشی کشور و همه مردم شریف و قهرمان پرور ایران صمیمانه تبریک می گویم و سربلندی و موفقیت روزافزون برای همه ورزشکاران خوب کشورمان را آرزومندم.

بر اساس این گزارش، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل استرالیا قهرمان آسیا شد و انتقام شکست مرحله مقدماتی را از این تیم گرفت.

تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه) در دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران رقم خورد.

ایران با ۳ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز، چهارمین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود. ۲ قهرمانی ایران در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ با هدایت «خولیو ولاسکو» کسب شد و پس از آن ایران در مسابقات سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ با تیم اصلی خود شرکت نکرد. به این ترتیب پس از وقفه‌ای ۶ ساله، ایران برای سومین بار قهرمان والیبال قاره کهن شد.

اقتصادآنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: