bazarnews

کد خبر: ۵۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
راستاد با بیان اینکه حکم رفع توقیف این نفتکتش انگلیس صادر شده است گفت:‌ در حال انجام تشریفات هستند. مانع خاصی وجود ندارد و کشتی در آستانه ورود به بندر است. 

محمد راستاد بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری 5 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران درباره آزاد شدن نفتکش استیناتروما انگلیسی اظهار داشت: نفتکش در حال انجام مراحل نهایی برای خروج از لنگرگاه است، اما به لحاظ انجام تخلفات، پرونده این نفتکش مفتوح است و شرکت کشتیرانی مطابق حکمی که توسط مراجع قضایی صادر خواهد شد، موظف به جبران خسارت وارده مبنی بر عدم رعایت مقررات است. 

 

وی افزود: در چنین مواردی که کشتی تخلف داشته باشد، خسارت توسط مرجع قضایی بررسی و حکم صادر می‌شود. جرائم این نفتکش ناشی از تخلفات و خسارت به اشخاص ثالث است که مرجع قضایی تضامین لازم را از شرکت بیمه کشتیرانی مربوطه اخذ کرده است. 

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر واگذاری بخشی از اراضی مکران به جوان ایرانی - اسپانیایی گفت: این موضوع فقط در برخی نشریه‌های زرد منتشر شده است و هنوز خبر رسمی در این باره وجود ندارد، ضمن آنکه سواحل متعلق به سازمان بنادر در مکران دراختیار خودمان است. 

برچسب ها: راستاد ، انگلیس ، کشتی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: