bazarnews

کد خبر: ۵۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
پیرو انتشار خبری در بازارنیوز، مبنی بر تجمع کارکنان سازمان جنگلها، دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری ایران، جوابیه ای را به بازارنیوز ارسال کرد.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز : پیرو انتشار خبری در بازارنیوز، مبنی بر تجمع کارکنان سازمان جنگلها، دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری ایران، جوابیه ای را به بازارنیوز ارسال کرده که متن و تصویر آن در زیر خواهد آمد. لازم به ذکر است بازارنیوز بنا دارد به منظور تنویر افکار عمومی، هفته آینده، برخی مستندات را در مورد عملکرد و اتفاقات پیرامون این سازمان، منتشر نماید.

سردبیر محترم پایگاه خبری بازارنیوز
موضوع : جوابیه
با سلام و احترام؛
نظر به انتشار خبری در آن رسانه با عنوان "تجمع کارمندان سازمان جنگل ها و مراتع مقابل مجلس / پول کارمندان هزینه بازسازی دفتر رئیس" امروز مورخ 3,7,98 ،خواهشمند است دستور فرمایید توضیحات زیر را طبق قانون و به منظور روشنگری افکار عمومی در اسرع وقت منتشر نمایید.

بر اساس استعلام به عمل آمده از حراست مجلس شورای اسلامی امروز هیچگونه تجمعی در مقابل درب مجلس با عنوان نیروهای سازمان جنگلها صورت نگرفته و این موضوع تکذیب میشود. در عین حال به اطلاع میرساند در سال 1397 بنابر نیاز برخی پروژه های سازمان جنگلها تعدادی نیرو در قالب خرید خدمات مشاورهای موسوم به ماده 24 جذب و با قراردادهای 3 تا 6 ماهه با مجریان پروژه ها همکاری داشتند که دستمزد ایشان مطابق قرارداد پرداخت گردید و هیچگونه مطالبهای در این خصوص وجود ندارد. ضمنا با توجه به عدم نیاز خدمات ایشان در سال 1398 هیچگونه قرارداد خدمات مشاورهای منعقد نشده است.
همچنین در رابطه با هزینه کرد برای بازسازی ساختمانهای سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور که قدمتی بیش از 40 سال دارند و حتی تعدادی از این ساختمانها بنابر اعلام سازمان مسکن و شهرسازی باید تخریب شوند، در همین راستا و بنا به ضرورت، امر بازسازی از سال گذشته در دستور کار اداره کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان قرار گرفته است.

عباس سمیعی

مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل

 

تکذیبیه سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری ایران در واکنش به خبر بازارنیوز + عکس

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: