bazarnews

کد خبر: ۵۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
احمد انارکی اظهار داشت: اوراسیا یک بازار بکری است و ایران می‌تواند از این فرصت به نحو احسن استفاده کند.

گروه بین الملل بازارنیوز: احمد انارکی،نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: برای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت بازار بکر و خوب کشورهای منطقه اوراسیا باید با شناخت کامل و هدفمند وارد شد.

وی اظهارداشت: ایران جدا از فاصله نزدیک با منطقه اوراسیا خوشبختانه ارتباطات و اشتراکات زیادی با کشورهای این منطقه دارد.

نماینده مردم رفسنجان، انار و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی این عوامل نشان می دهد ایران می تواند ارتباطات خود را با کشورهای منطقه اوراسیا هرچه بیشتر تقویت و تعمیق بخشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی در ازای کالاهای وارداتی از اوراسیا می تواند به همان کشورها کالا صادر کند و به یک معنا تهاتر خوبی نسبت به هم داشته باشند و مشکلی در بحث تهاتر کالا به کالا بین ایران و کشورهای اوراسیا وجود ندارد.

انارکی محمدی اظهارداشت: ایران کشوری با ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی می تواند درزمینه تامین کالاها و مواد اولیه مورد نیاز کشورهای منطقه اوراسیا و حتی سرمایه گذاری ها متقابل بسیاری نقش آفرین باشد مضاف بر این هزینه حمل بار به کشور مورد اشاره به سبب همجواری و فاصله نزدیک بسیار پائین و همینطور هزینه های انتقال مالی که صورت می گیرد.

وی در ادامه یادآورشد: بازار کشورهای منطقه اوراسیا بکر و فرصتی مغتنم برای ایران است و باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب به بهترین وجه از این ظرفیت استفاده کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: