bazarnews

کد خبر: ۵۹۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
در نشست بازارنیوز مطرح شد؛
فرید موسوی گفت: مریض ما که مَسکن است، اورژانسی نیست بلکه در بخش آی سی یو بستری است و حالش هر روز بدتر می‌شود.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: سید فرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار بازارنیوز گفت : مریض ما که مَسکن است، اورژانسی نیست بلکه در بخش آی سی یو بستری است و حالش هر روز بدتر می‌شود.

موسوی اظهار داشت: در فرهنگ ما مالیات جا نیفتاده و اسم مالیات که می‌آید همه می‌ترسند. در فرهنگ ما همه علاقه دارند از دولت امکانات بگیرند، ولی مبلغی به دولت پرداخت نکنند. یکی از دوستان تعریف میکرد که در محل کارش، اعلام کردند که به کارمندان یک پیت نفت رایگان می‌دهند. ارزش این نفت هم یک ریال بوده است. می‌گفت: من پیت نفت نیاورده بودم. پیر مردی به من گفت: پسر جان! جیب کتت را باز کن، نفت بریز، بعد برو دو ریال بده و آن را بشور، ولی این نفت را از دولت بگیر. این فرهنگ ماست. در تار و پود فرهنگ ماست.

وی با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در حوزه مسکن، گفت: متاسفانه رسانه‌های ما، مخصوصا رسانه ملی وقتی که می‌خواهند وارد این عرصه شوند، کارشناس‌هایی دعوت می‌کنند که خودشان درگیر این کار‌ها و سودجویی‌ها هستند. مثلا مشاوران و اتحادیه‌های املاک که ذینفعند. مثلا شما اگر درباره قیمت گذاری ارز بخواهید گزارشی تهیه کنید، نمی‌روید از یک دلال در چهار راه استانبول بپرسید که نظرتان درباره سیاست‌های ارزی کشور چیست! ما کارشناسان بزرگی در حوزه مسکن داریم که خیلی بهتر می‌توانند در این زمینه اظهار نظر کنند.

 
 
مصاحبه گیرنده: رضا مؤیدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
0
0
اصلی ترین عامل گرانی مسکن' مشاوران دزد املاک و مافیای پشت پرده دولتی میباشد و بس .
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: