bazarnews

کد خبر: ۵۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
در نشست اقتصادی بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس سابق شورای رقابت گفت:  مدت‌ها بحث بر سر این بود که باید قیمت را حاشیه بازار تعیین کند. من هنوز متوجه این مفهوم نشدم. اگر منظور قیمت بازار رقابتی است، بازاری که ما داریم اصلا رقابتی نیست. ما در ساختن واژگان در دنیا بی نظیریم. واژگانی خلق می‌کنیم که اصلا معنا ندارد. این هم یکی دیگر از آن کلمات است که این آقایان دانشمند در آوردند.
گروه کشت و صنعت بازارنیوز: جمشید پژویان، رئیس سابق شورای رقابت در نشست خبری بازارنیوز درباره نحوه قیمت گذاری خودرو گفت:  مدت‌ها بحث بر سر این بود که باید قیمت را حاشیه بازار تعیین کند. من هنوز متوجه این مفهوم نشدم. اگر منظور قیمت بازار رقابتی است، بازاری که ما داریم اصلا رقابتی نیست. ما در ساختن واژگان در دنیا بی نظیریم. واژگانی خلق می‌کنیم که اصلا معنا ندارد. این هم یکی دیگر از آن کلمات است که این آقایان دانشمند در آوردند.
 
*به خودروسازان گفتم باج ندهید
وی ادامه داد: واقعیت این است که مدیرعاملان خودروسازان به صورتی به من می‌گفتند که ما هزینه‌های دیگری نیز داریم که نمی‌توانیم آن‌ها را اعلام کنیم. من به آن‌ها گفتم که عزیزان باج ندهید. از میزتان بگذرید، ولی باج ندهید.

پژویان در پایان گفت: نمی‌شود به مردم گفت که یک خودرویی را که واقعا ارزش هزار دلار ندارد بخرید و باید هزینه‌های باج دهی خودروسازان را بپردازید که آقای مدیرعامل همچنان بر مسند باقی بماند. ولی در کل مدیرعامل ها نه راه پس داشتند، نه راه پیش.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: