bazarnews

کد خبر: ۵۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
در سفر استانی رئیس به هرمزگان رخ داد؛
رئیس قوه قضائیه گفت : حتما باید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا از سوی همه اجزا و بخش‌های مختلف گام‌هایی برداشته شود که از دغدغه‌های ما نیز هست. موضوع قاچاق کالا از نکاتی است که بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و با مسئولان مختلف همفکری خواهیم کرد که چگونه با این مسئله مواجه شویم.

گروه بازرگانی بازارنیوز : سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در ادامه سفرهای استانی خود، به استان هرمزگان سفر کرد. اتفات و نکات مهم این سفر را می خوانید :

*وی در بدو ورود به استان هرمزگان به صورت سرزده از گمرک شهید رجایی بازدید کرد.

 

*این دیدار، بدون حضور مسئولین مربوطه نقاط ضعف و آسیب‌های بندر و گمرک شهیدرجایی را شخصا مورد بررسی قرار داد و با برخی از مراجعه کنندگان گفت‌وگو کرد.

 

*بعد از بازدید از گمرک اولین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد.

 

*برخی از مصادیق نفوذ مفسدان در اسکله شهید رجایی، شامل تبانی و قاچاق سازمان یافته کالاهای ممنوعه همچون مشروبات الکلی با همکاری برخی کارکنان، کشف ۳۴ کانتینر گازوییل قاچاق به وزن ۴۷۴ تن، شناسایی ۲۷ کانتینر کالای قاچاق شامل ۱۳کانتینر یخچال فریزر ساید بای ساید، ۶ کانتینر لوستر و ۸ کانتینر ظروف سرامیک، ظروف چینی، شیشه، آلومینیومی و استیل، کشف بزرگترین محموله سوخت شامل ۱۷ میلیون لیتر که مخازن اسکله شهید رجایی، بارانداز قاچاقچیان بوده است، کشف خودروهای خارجی قاچاق است.

 

*رئیسی گفت : ما در این سفر مسائل مختلف به ویژه صادرات و وارادات که این استان یکی از محورهای صادرات و واردات کشور است و موضوع نگران کننده قاچاق کالا که از مسائل بسیار رنج آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند را مورد توجه قرار می‌دهیم.

 

*رئیس دستگاه قضا ادامه داد :  حتما باید در زمینه مبارزه با قاچاق کالا از سوی همه اجزا و بخش‌های مختلف گام‌هایی برداشته شود که از دغدغه‌های ما نیز هست. موضوع قاچاق کالا از نکاتی است که بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و با مسئولان مختلف همفکری خواهیم کرد که چگونه با این مسئله مواجه شویم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: