bazarnews

کد خبر: ۶۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
علیرضا کاظمی،: از مدارس تقاضا داریم همکاری لازم را با دانش آموزان داشته باشند تا دانش آموزان با خاطری آسوده در این برنامه زیارتی حضور داشته باشند.

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره تمهیدات آموزش و پرورش برای دانش آموزان و معلمانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین حسینی را دارند گفت: براساس تاکید وزیر آموزش و پرورش، دانش آموزان با هماهنگی خانواده‌ها می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و غیبت آن‌ها موجه خواهد بود، دانش آموزان موظف هستند عقب افتادن از دروس در این ایام را جبران کنند.

وی افزود: از مدارس تقاضا داریم همکاری لازم را با دانش آموزان داشته باشند تا دانش آموزان با خاطری آسوده در این برنامه زیارتی حضور داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره غیبت فرهنگیان به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین تصریح کرد: از مدیران تقاضا داریم در این مورد هم با معلمان همکاری داشته باشند و مرخصی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

کاظمی با اشاره به اینکه همکاران حاضر در این سفر معنوی باید بعد از بازگشت عقب ماندگی‌های کاری را جبران کنند، تاکید کرد: آموزش و پرورش همراهی و همکاری لازم را برای حضور دانش آموزان و معلمان در این سفر معنوی خواهد داشت و جای نگرانی نیست، این موارد گفته شده هم به منزله بخشنامه برای مدارس تلقی است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: