bazarnews

کد خبر: ۶۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
 گروه صنعتی پاکشو در شهریور ماه 19.5 هزار تن محصول به فروش رسانده است که از این مقدار، 11.5 هزار تن مربوط به فروش مایعات و 8 هزار تن مربوط به فروش پودر و مایعات البسه است.

 پاکشو با فروش این مقدار از محصولات درآمد 193 میلیارد تومانی ساخته است. همچنین مقدار فروش تجمیعی پاکشو در دوره شش ماهه اول 98 مقدار 97 هزار تن است که با این میزان فروش درآمد 874 میلیارد تومانی ساخته است.

پاکشو در شهریور ماه درآمد 194 میلیارد تومانی ساخته است که بالاترین میزان درآمد ماهانه پاکشو طی شش ماه اخیر به شمار می‌رود. درآمد پاکشو نسبت به فروردین ماه رشد 147 میلیارد تومانی و نسبت به مرداد ماه رشد 55 میلیاردی داشته است. همچنین پاکشو به واسطه درآمد 194 میلیاردی در شهریور ماه میانگین درآمدی 147 میلیارد تومانی برای دوره شش ماهه اول 98 ساخته است.

افزایش مقدار و نرخ فروش منجر به افزایش درآمد شهریور پاکشو شده است

درآمد پاکشو در شهریور ماه به دلیل افزایش مقداری فروش، رشد کرده است. پاکشو در مرداد ماه مقدار 15 هزار تن فروش داشته است که مقدار فروش شهریور ماه پاکشو به 19.5 هزار تن رسیده است. علاوه بر افزایش مقداری فروش، نرخ فروش محصولات رشد اندکی داشته است. پودر و مایعات البسه در شهریور ماه نسبت به مرداد ماه رشد یک درصدی داشته است و مایعات نیز در شهریور ماه نسبت به مرداد ماه رشد 3 درصدی داشته است.

میانگین درآمدی پاکشو به 146 میلیارد رسید

پاکشو در دوره شش ماهه اول 98 درآمد 874 میلیارد تومانی ساخته است. این در حالی است که در سال مالی 98 پاکشو درآمد 120 میلیارد تومانی ساخته است. پاکشو به طور میانگین در هر ماه از سال 97 درآمد 100 میلیارد تومانی ساخته است که میانگین درآمدی پاکشو در دوره شش ماهه اول 98 به 146 میلیارد تومانی رسیده است.

بخشی از افزایش میانگین درآمدی پاکشو به دلیل افزایش در مقدار فروش روی داده است. پاکشو در سال مالی 97 به طور میانگین 16 هزار تن فروش داشته اما میانگین مقدار فروش در نیم سال اول 98 به 16 هزار و 200 تن رسیده است که نشان می‌دهد، 200 تن میانگین مقدار فروش افزایش یافته است.

اما بخش اصلی افزایش میانگین درآمدی پاکشو به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات روی داده است. نرخ فروش پودر و مایعات البسه در دروه نیم سال اول 98 رشد 40 درصدی و نرخ فروش مایعات افزایش 60 درصدی نسبت به سال مالی 98 داشته است. بنابراین افزایش قابل توجه نرخ فروش محصولات موجب بالا رفتن میانگین درآمدی پاکشو شده است.

 

پاکشو نزدیک به پیش بینی‌ها

پاکشو برای سال مالی 98 درآمد یک هزار و 826 میلیارد تومانی را پیش بینی کرده است که در دوره شش ماهه توانسته است با درآمد 875 میلیارد تومانی، 47% از درآمد پیش بینی شده را محقق نماید. بنابراین پاکشو در محدوده پیش بینی شده درآمد ساخته است.

شناسایی سود 212 تومانی برای هر سهم پاکشو

حاشیه سود خالص پاکشو در صورت مالی 3 ماهه منتهی به خرداد 98، 24% شناسایی شده است. بنابراین انتظار می‌رود پاکشو در صورت مالی میان دوره ای شش ماهه  منتهی به شهریور 98 سود خالص 212 میلیارد تومانی شناسایی نماید. با توجه به مبلغ سود خالص پیش بینی می‌شود پاکشو برای هر سهم سود خالص 212 تومانی شناسایی نماید.

برچسب ها: سود ، پاکشو ، بورس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: