bazarnews

کد خبر: ۶۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
همتی : ما به صدا و سیما آمدیم،آقای کرباسچی گفت ما نیاز نداریم.من بعد از آن زنگ زدم به آقای نوری او گفت که اتفاقا نیاز داریم و بعد وارد بخش خبر شدیم.آن زمان آقای علی لاریجانی،رئیس واحد مرکزی خبر بود و به من پیشنهاد داد که دستیار واحد مرکزی خبر شوم.

گروه بورس،بانک و بیمه بازارنیوز: عبدالناصر همتی،رئیس کل بانک مرکزی، در پاسخ به این پرسش که چه شد که به صدا و سیما آمد گفت: زمانی که انقلاب فرهنگی شد و دانشگاه ها تعطیل شد،ابتدا مسئول کمیته اقتصادی جهاد دانشگاهی شدم.سپس دوستان گفتند که صدا و سیما نیرو می خواهد.آن زمان من 21 ساله بودم و دوستان انجمن اسلامی دانشکده اقتصاد گفتند به صدا و سیما بروید آنجا بیشتر نیاز است.

وی افزود: ما به صدا و سیما آمدیم،آقای کرباسچی گفت ما نیاز نداریم.من بعد از آن زنگ زدم به آقای نوری او گفت که اتفاقا نیاز داریم و بعد وارد بخش خبر شدیم.آن زمان آقای علی لاریجانی،رئیس واحد مرکزی خبر بود و به من پیشنهاد داد که دستیار واحد مرکزی خبر شوم.

همتی گفت: ما حاشیه خبر را می دیدم و کنترل می کردیم.آقای لاریجانی چند ماه بعد مدیرعامل صدا و سیما شدند که آن زمان من قائم مقام پخش اخبار شدم.

برچسب ها: همتی ، صدا و سیما ، اخبار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: