bazarnews

کد خبر: ۶۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
 پیام مساعدی با اعلام این خبر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد که همچنان طی ساعاتی از وقت امروز و فردا با رشد ابر در برخی از نقاط استان و همچنین بر روی دریا وقوع ناپایداری های همرفتی به صورت رگبار باران، رعدوبرق و گاهی وزش تندباد دور از انتظار نیست.

وی افزود: بر اساس پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد، در برخی نقاط افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴  و در هنگام ناپایداری جوی گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی طی ساعت بعدازظهر تا شب ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر، در هنگام وزش تندباد لحظه ای در همه مناطق گاهی بیش از ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

به گزارش تیتربرتر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۰۶، جزر اول ساعت ۱۰:۴۳، مد دوم ساعت ۱۹:۱۳ و جزر دوم ساعت ۲۰:۴۳ خواهد بود.

گفتنی است در روز جاری، شهر برازجان با ۳۸ درجه گرم ترین شهر و پس از آن شهرهای کنگان و خورموج با دمای ۳۷ درجه دارای بیشترین دما هستند، همچنین شهر جم با دمای ۳۳ درجه کمترین دما را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها: دریا ، تردد ، هواشناسی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: