bazarnews

کد خبر: ۶۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
تفاهم نامه ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی تجهیزات پزشکی بین پارک فناوری سلامت پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت با مشارکت انجمن ها و اتحادیه های حوزه تجهیزات پزشکی منعقد شد.

 

به گزارش روز پنجشنبه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، سید آصف مهدوی رئیس اداره صادرات تجهیزات پزشکی گفت: پیرو هماهنگی های اولیه در ابتدای سال در راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی تجهیزات پزشکی برای اولین بار در کشور در پارک علم و فناوری پردیس، تفاهم نامه ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی تجهیزات پزشکی بین پارک فناوری سلامت پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه توسط مهندس سید حسین صفوی مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو و مهندس حسین صابری رئیس پارک فناوری سلامت پردیس و با حضور روسا و دبیران انجمن ها و اتحادیه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان و متخصصین حوزه تجهیزات پزشکی به امضا رسید.

مهدوی بیان کرد: در این نمایشگاه ضمن ارائه و نمایش محصولات و توانمندی های شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی داخلی، فرصت شناسایی و بازاریابی بین المللی در اختیار صادرکنندگان قرار خواهد گرفت و محلی منحصر به فرد جهت بازدید هیات های خارجی و مشتریان بازارهای هدف صادراتی خواهد بود.

رئیس اداره صادرات تجهیزات پزشکی بیان کرد: مطابق این تفاهم نامه مسئولیت ایجاد و بهره برداری از نمایشگاه با کنسرسیومی متشکل از تشکل ها و انجمن های صنفی تولدکننده و صادرکننده تجهیزات پزشکی که حداکثر یک ماه از تاریخ این تفاهم نامه تشکیل خواهد شد، بوده و مسئولین پارک فناوری سلامت پردیس و اداره کل تجهیزات پزشکی همکاری و تعامل لازم برای برپایی این نمایشگاه را انجام خواهند داد.

ایجاد این نمایشگاه، اولین نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی تجهیزات پزشکی در ایران است و در فضایی بالغ بر ۶۰۰ مترمربع در پارک فناوری سلامت پردیس در تهران خواهد بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: