bazarnews

کد خبر: ۶۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
اسحاق جهانگیری در سخنانی در همایش سراسری و سومین مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور که در سالن همایش باغ زیبا برگزار شد افزود: نقد رسانه‌ها بر سیاست گذاری مؤثر است و نقد سیاست به سیاست گذاران کمک می‌کند.
 
وی افزود: نقد یکی از مهمترین سرمایه‌ها است البته طبیعی است که اگر مورد نقد قرار گیریم آزرده شویم، اما باید سعی کنیم نقد منصفانه داشته باشیم.
جهانگیری گفت: کارنامه دولت جمهوری اسلامی ایران در دوره تدبیر و امید در هر یک از بخش‌های اقتصادی قابل دفاع و مایه سرافرازی است و با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
 
در خانه مطبوعات بحث سیاسی وجود ندارد

آقای مصطفی کواکبیان معاون رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور نیز در این همایش گفت: در خانه مطبوعات بحث سیاسی وجود ندارد و از همه سلایق و طیف فکری در این خانه جمع هستند.
 کواکبیان افزود: اگر همت آقای دکتر اسحاق جهانگیری نبود وضعیت کاغذ خیلی بدتر می‌شد.
وی گفت: خانه مطبوعات در هر استانی حضور دارد و ۶ هزار عضو داریم که متناسب با اعضای هر استان فعالیت دارد.
کواکبیان با بیان اینکه زیرساخت‌ها هم اکنون در خانه مطبوعات فراهم شده است افزود: اساسنامه دقیقی تنظیم شده است و خانه مطبوعات به طور آزاد فعالیت دارد، البته در این خانه بحث سیاسی مطرح نیست و از همه سلایق و طیف‌های فکری حضور دارند.
وی با بیان اینکه خانه مطبوعات غیردولتی است و ما هیچ وابستگی به دولت نداریم تأکید کرد: انتظار می‌رود که با توجه به هویت مستقل یک ردیف اعتبار مستقل هم برای خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور در نظر گرفته شود.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: جنگ اقتصادی، جنگ تحمیلی است

آقای محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر در همایش سراسری و سومین مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گفت: هم اکنون جنگ اصلی تحمیل شده به ما جنگ اقتصادی است.
معاون مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: همه کشور در یک حمایت سراسری سعی کردند که بحران کاغذ در کشور را حل کند و هم اکنون نوبت ما است که پاسخ این حمایت را بگوییم، زیرا کاغذ جزو کالا‌های اساسی در کشور ما محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه جنگ اصلی تحمیل شده به ما جنگ تحمیلی اقتصادی است تأکید کرد: جنگ رسانه‌ای در میان جنگ تحمیلی اقتصادی قرار دارد.
وی تأکید کرد: ما حامی رسانه هستیم و تنها راه توسعه رسانه تشکل‌های رسانه‌ای است که باید این تشکل‌ها شکل گیرد و فعالیت داشته باشند.
برچسب ها: نقد ، جهانگیری ، همایش
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: