bazarnews

کد خبر: ۶۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
علی خدادادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از قرارگاه جمعیت هلال احمر خوزستان در مرز چذابه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تاکنون 515 نفر در مرز شلمچه و 512 نفر در مرز چذابه به صورت سرپایی درمان شده اند.


وی با بیان اینکه آزمایش فشار و قندخون از یکهزار و 731 بیمار در مرزهای خوزستان گرفته شده است، گفت: 16 بیمار نیز تاکنون برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند.
خدادادی افزود: 50 پایگاه ثابت سلامت و نیروهای جوانان در مسیرها و مبادی منتهی به مرزها وجود دارد همچنین 6 پایگاه در مرز شلمچه و 9 پایگاه در مرز چذابه مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه 2 فروند بالگرد و 2 دستگاه خودروی ارتباطی این پایگاه های سلامت را پشتیبانی می کنند، اظهار داشت: درمجموع 226 نفر از نیروهای امداد و نجات روزانه در مرزهای خوزستان خدمت رسانی می کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: این جمعیت تا 2 روز پس از روز اربعین مصادف با 29 مهرماه به زائران خدمات رسانی می کند.
وی افزود: درصورت بروز مشکل برای زائران در سمت کشور عراق جمعیت هلال احمر خوزستان آمادگی اعزام آمبولانس با هماهنگی طرف مقابل را دارد.
رییس دفتر ریاست جمهوری ظهر پنجشنبه از موکب ها و پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد. بسته شدن مرز از سوی کشور عراق به دلیل متناسب نبودن زیرساخت ها و امکانات با حجم زیاد مسافران اربعین سبب گلایه زائران شده است.
تاکنون بیش از 44 هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده اند.

برچسب ها: چذابه ، بیمار ، مرز ، اربعین
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: