bazarnews

کد خبر: ۶۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
محمدرضا رضایی کوچی : طبق آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، روند تکمیل واحدهای مسکن مهر بسیار کند است چرا که تسهیلات و زیرساخت های لازم برای تکمیل این واحدها فراهم نیست.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد دولت در حوزه مسکن به هیچ وجه قابل دفاع نیست، گفت: متأسفانه دولت به طور جدی بخش مسکن را مورد توجه قرار نمی دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: از ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده، کمتر از ۱۰۰ هزار واحد آن تعیین تکلیف شده است و بیش از ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر مشکل زیادی دارند و بعید است که به این زودی تکمیل شوند.

رضایی کوچی با بیان اینکه دولت طرح قابل توجهی برای بهبود وضعیت مسکن ندارد، تصریح کرد: علت کاهش قیمت مسکن در شرایط فعلی آن است که مردم قدرت خرید ندارند و آنقدر قیمت مسکن افزایش یافته که دیگر عملاً مردم نمی توانند خانه بخرند.

وی گفت: رکود مسکن صرفا به دلیل کاهش قدرت خرید مردم است و هیچ ارتباطی به اقدامات دولت ندارد چرا که دولت هیچ سیاستی برای بهبود وضع مسکن ندارد و حتی تولید مسکن هم افزایش نیافته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه عملا دولت در بخش مسکن هیچ کاری نکرده است، اظهار داشت: یک مسئله مهم دیگر این است که متأسفانه مدتی طولانی است که معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی بی صاحب است و با سرپرست اداره می شود در حالی که مسکن موضوع مهمی است و حتی یک روز هم قابل قبول نیست که با سرپرست اداره شود.

رضایی کوچی گفت: بنده اخیرا با وزیر راه و شهرسازی تماس گرفتم تا هر چه سریعتر معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی را تعیین کند چرا که مسکن باید اولویت اصلی دولت باشد و قطعاً سرپرست نمی تواند انتظارات ما را در بخش مسکن برآورده کند و پاسخگوی ضعف دولت در این زمینه باشد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: