bazarnews

کد خبر: ۶۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:
صدیف بدری اظهار داشت: دولت به دنبال آن است که با استفاده از درآمد‌های مالیاتی، بودجه جاری کشور را تأمین کند، اما این دغدغه وجود دارد که این سیاست‌ها در نهایت موجب تشدید فشار اقتصادی بر مردم و صنعت گران و تولیدکنندگان نشود.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به برنامه ریزی دولت برای اختصاص درآمدهای نفتی به اجرای طرح های نیمه تمام عمرانی در لایحه بودجه سال 99، گفت: به نظر من این استراتژی می تواند موجب تحولی شگرف در اجرای پروژه های عمرانی در کشور شود.

حدود 76 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آمارها، حدود 76 هزار پروژه نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد که اجرای آن ها هزاران میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، اجرا و تکمیل این پروژه ها، ده ها سال طول می کشد.

درست است که در شرایط کنونی میزان درآمدهای نفتی کشور کاهش یافته، اما اختصاص تمام درآمدهای موجود برای اجرای پروژه های عمرانی، بسیار قابل قبول و تأثیرگذار خواهد بود

وی گفت: درست است که در شرایط کنونی میزان درآمدهای نفتی کشور کاهش یافته، اما اختصاص تمام درآمدهای موجود برای اجرای پروژه های عمرانی، بسیار قابل قبول و تأثیرگذار خواهد بود.

تکیه بودجه جاری به درآمدهای مالیاتی نباید منجر به فشار اقتصادی به مردم شود

بدری با اشاره به برنامه ریزی دولت برای تفکیک درآمدهای مالیاتی و نفتی و هزینه کرد مجزای این درآمدها در امور جاری و عمرانی، گفت: دولت به دنبال آن است که با استفاده از درآمدهای مالیاتی، بودجه جاری کشور را تأمین کند، اما این دغدغه وجود دارد که این سیاست ها در نهایت موجب تشدید فشار اقتصادی بر مردم و صنعت گران و تولیدکنندگان نشود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: تحقق برنامه ریزی دولت برای تفکیک درآمدهای مالیاتی و نفتی، مستلزم کاهش هزینه ها، کوچک سازی بدنه دولت و صرفه جویی اقتصادی است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: