bazarnews

کد خبر: ۶۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
سردار امیر علی حاجی‌زاده در گردهمایی فرزندان شهدا گفت: تجربه در دنیا نشان داده که آمریکا مشکلی از مشکلات ملت‌ها را حل نکرده است، اما برخی مسئولان ما همچنان معتقدند که رفع مشکلات، با ارتباط با آمریکا امکان‌پذیر است.

سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات منطقه با بیان اینکه، ایجاد داعش، طرح آمریکا و اسرائیل بود، افزود: آمریکا به بهانه مبارزه با داعش پایگاه‌های خود در عراق را تثبیت و تقویت کرد و در مقابل دیدگان آمریکایی‌ها نفت مردم عراق توسط داعش به ترکیه منتقل می‌شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: برجام یک آزمایش برای ما بود؛ ما به همه تعهدات‌مان عمل کردیم اما آنها چک بی‌محل به ما دادند. وزارت خارجه زحمات خود را کشید اما آمریکا به همه آنچه که باید عمل می‌کرد، پاییند نبود.
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه مشکل اصلی کشور نگاه غلط راهبردی برخی مسئولان به معضلات است، گفت: برخی مسئولان ما تصور می‌کنند که آمریکا می‌تواند مشکلات را حل کند در حالی که تجربه به ما نشان نداده که آمریکایی‌ها در هیچ کجای دنیا مشکلی از مشکلات را رفع کرده باشند.
وی با بیان اینکه داعش طرحی آمریکایی، صهیونیستی است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها داعش را ایجاد کردند تا پایگاه‌های نظامی خود در عراق و سوریه را تثبیت و تقویت کنند. داعشی‌ها مگر چه کسانی هستند آنها باقی‌ماندگان بعثی با رهبران وهابیت سعودی هستند که با پشتیبانی آمریکا فعالیت می‌کنند.

برچسب ها: دولت ، سپاه ، هوافضا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: