bazarnews

کد خبر: ۶۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
سرهنگ سلمان حیدری: با هوشیاری و اقدام بموقع تیمهای عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان بوکان، باند توزیع کننده مواد مخدر از رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام ماندند و مقدار 4 کیلو 272 گرم ماده مخدر نوع شیشه از آنها کشف گردید.
سرهنگ سلمان حیدری در گفتگو با خبرنگار هاژه اظهار کرد: از اعضای این باند علاوه بر ماده مخدر شیشه، مقدار قابل توجهی اقلام ممنوعه از جمله آلات و ادوات استعمال مواد مخدر ، مبلغ 35 میلیون تومان وجه نقد و چند قلم دیگر نیز کشف و ضبط گردیده است.
حیدری تصریح کرد: دراین ارتباط یک دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی شاسی بلند نیز توقیف شده و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان با بیان اینکه مبارزه بی‌امان باسوداگران مرگ ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته تیم‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان بوکان مقدار 109 کیلوگرم مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف و ضبط نموده اند.
وی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع پلیس با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و قرص های غیر مجاز و روانگردان و در پاسخ به مطالبات مردم شریف بوکان و با همکاری و هماهنگی و اطلاع رسانی شهروندان تیم های عملیاتی این فرماندهی دربازرسی از یکدستگاه خودروی سمند تعداد 60 هزار قرص غیر مجاز را کشف نمودند . 
سرهنگ سلمان حیدری از فراگیر شدن امکانات و تجهیزات سامانه خدمات حفاظتی مرکز هشدارهای الکترونیک (مها) در شهرستان بوکان خبر داد و گفت: ادارات و سازمانها، صاحبان اماکن خصوصی، تجاری، باغ و ویلا میتوانند از سیستم های هشداری این مرکز استفاده نمایند.
وی افزود: مرکز هشدارهای الکترونیک(مها) با هدف پیشگیری از سرقت و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به مراکز اداری، تجاری، ساختمانهای شخصی، باغ  و ویلاها در سطح استان آذربایجان‌غربی راه اندازی گردیده و سیستم های اطلاع رسانی این سامانه به مرکز فوریت های پلیسی 110 متصل هستند.
حیدری تصریح کرد: به محض ارسال فرکانس سرویس‌های امنیتی سامانه فعال شده و ‌مراتب توسط مرکز فوریت های پلیسی 110 در کمترین زمان به نزدیکترین واحد انتظامی جهت حضور عوامل انتظامی اعلام می‌گردد لذا متقاضیان جهت استفاده از امکانات و نصب تجهیزات مرکز هشدارهای الکترونیک ( مها) می‌توانند در بوکان به پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی بوکان مراجعه نمایند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بوکان در پایان ضمن تقدیر از همکاری‌های شهروندان اظهار کرد: پلیس نیروی انتظامی شهرستان بوکان از طریق شماره تلفن 197 یا تلفن گویای سراسری 88727777 021 آماده دریافت هر گونه تقدیر، انتقاد، پیشنهاد و شکایات شهروندان از عملکرد پلیس می‌باشد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: