bazarnews

کد خبر: ۶۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
 سردار محمد قنبری: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ایرانشهر و سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، باند حرفه‌ای مسلح را که قصد قاچاق عمده موادمخدر از این شهرستان‌ها به استان‌های همجوار را داشت، شناسایی کردند.

سردار محمد قنبری افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم و نامحسوس تحرک اعضای این باند مسلح، روز گذشته یک تیم از این قاچاقچیان را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس قصد جابه جایی مواد را داشتند شناسایی و با آنان درگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران خودروهای قاچاقچیان را که قصد فرار داشتند متوقف و با واکنش سریع دو نفر از آنان را نیز دستگیر کردند.
او اظهار کرد: در بازرسی از این خودروها، ۵۴۰ کیلو و ۳۲۹ گرم تریاک، ۲۹۰ کیلو و ۶۵۰ گرم حشیش، ۱۰۵ کیلو و ۳۵۰گرم شیشه و ۱۲کیلو و ۲۰۰گرم هروئین به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و هشت تیغه خشاب حاوی  ۲۳۵ فشنگ جنگی کشف شد.
سردار قنبری بیان کرد: در ادامه این عملیات شب گذشته مأموران انتظامی یک تیم دیگر از این قاچاقچیان را با مقادیر قابل توجهی موادمخدر  که در محدوده یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر در تردد بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان یک تن و ۴۰۸ کیلو و ۵۹۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که ۹۰۰ کیلوگرم آن توسط قاچاقچیان به آتش کشیده شده بود کشف شد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: