bazarnews

کد خبر: ۶۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم : رئیس قوه قضائیه به کارکنان قضایی توصیه کردند تا زمان های مشخصی برای دیدار با مردم داشته باشند. با این روش دست افراد کار قاچ کن برای واسطه گری دیدار با مسئولین دادگستری قطع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز توصیه‌ای به رئیس قوه قضائیه داشت و گفت:دوران امامت امام حسن عسکری(ع) کوتاه اما بابرکت بود، ایشان دومین امام جوان بعد از جوادالائمه(ع) بودند. مظلومیت امام حسن عسکری(ع) اختصاصی ایشان بود.

بنا به گزارش مهر امام جمعه تبریز در خصوص مظلومیت امام حسن عسکری(ع) ادامه داد: محصور بودن ایشان، کینه دستگاه طاغوت از ایشان بدلیل وجود مهدی موعود(ع)، حبس طولانی مدت ناشی از شرایط سخت سیاسی و... از جمله دلایل اختصاصی بودن این مظلومیت ایشان است.

آل هاشم ابراز داشت: آن حضرت به دلیل تبعید و حصر دستگاه طاغوت، تنها امامی بودند که حج به جا نیاوردند و این نیز از دلایل مظلومیت اختصاصی امام عسکری(ع) است.

فتنه انگیزی در عراق

حجت الاسلام عرب پور خطیب نماز جمعه کرمان هم با بیان این مطلب که علی رغم اینکه قدرت کشورهای استکباری رو به افول است اما اینها کشورهای پررویی هستند و دست از فتنه انگیزی خود بر نمی دارند، اظهار داشت: دقیقا بعد از راهپیمایی اربعین اینها در شهرهای مختلف عراق فتنه به پا کردند که ریشه این فتنه ها برگرفته از همین کشورهای مستکبر و آمریکا است لذا باید حواس ها جمع باشد لذا در همین راستا دیدید که اینها در کشتار ابوبکر بغدادی سر و صدا کردند.

وی با اشاره به گام چهارم برجام نیز افزود: دیدید که اروپایی ها وظایف خود را انجام نداند که سرانجام در ۱۸ اردیبهشت کشور ما اولین اقدام خود را انجام دادند که امروز نوبت گام چهارم است و عملا باید در تاریخ ۱۶ آبان این گام برداشته شود ملت هم قطعا حمایت خواهد کرد چراکه ملت ایران زیربار زور نخواهند رفت مگر اینکه در تعهد دو طرفه به تعهدات خود عمل کنند.

شوی تبلیغاتی با کشتن ابوبکر البغدادی

امام جمعه اسالم نیز در خطبه های این هفته خود با بیان این نکته که آمریکا دجال و دروغگوی بزرگ جهان معاصر است، افزود: ادعای آمریکا در کشتن سرکرده داعش ابوبکر البغدادی یک شوی تبلیغاتی برای فریب و انحراف افکار عمومی جهان از تصاحب نفت شمال سوریه و سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مفتضحانه آنها در منطقه است. داعش و گروه‌های همانند آن ساخته دست آمریکا بوده و این کشور خود بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.

وی در ادامه به ناآرامی‌های اخیر عراق و لبنان به تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در دانشگاه افسری امام علی(ع) اشاره و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسأله اصلی عراق و لبنان برای همه دلسوزان این دو کشور باید تأمین امنیت باشد. چیزی که دشمن به دنبال سلب آن از کشور ما بود اما به لطف خدا و حضور به موقع مردم در صحنه‌ها نقشه دشمنان خنثی شد. 

امام جمعه اسالم با اشاره به وضعیت نامناسب پل شکسته اسالم بعد از گذشت چند هفته از وقوع سیل، اظهار کرد: جان مردمی که از روی پل تردد می کنند به خصوص دانش آموزانی که هر روز مجبورند برای رفتن به مدرسه از این مسیر خطرناک عبور کنند در خطر است. مسئولان تا حادثه‌ای دیگر رخ نداده باید هر چه سریعتر نسبت به نصب پل موقت در این مسیر اقدام کنند.

دست از این کارها بردارید

حجت الاسلام دژکام  خطیب نماز جمعه شیراز در بخشی از خطبه‌های امروز با انتقاد شدید از کسانی که به بهانه اختلاف‌سلیقه سیاسی، افراد کارآمد را کنار می‌گذارند، بیان کرد: برخی وقت‌ها یک مدیر مجاهدانه کار خود را انجام می‌دهد اما صرف اختلاف‌سلیقه سیاسی و جناحی باعث می‌شود که مردم از وجودش محروم شوند.

بنا به گزارش فارس نماینده ولی‌فقیه خطاب به این دسته از مدیران گفت: آقایان دست از این کارها بردارند، هرچه انقلاب ضربه خورده به خاطر همین تفکرات بوده است.

وی ادامه داد: گاهی فردی اظهار عقیده‌ای کرده و به هر دلیلی ما با آن موافق نیستیم، لذا دستور حذف و کنار گذاشتن وی را صادر می‌کنیم که بنده به کسانی که این کارها را انجام می‌دهند، می‌گویم که این کارها به نفع آن‌ها نیست.

امام‌جمعه شیراز با تأکید بر اینکه باید اجازه داد کسی که خدمت می‌کند، کار خود را انجام دهد، افزود: ما فرد کارآمد را کنار می‌گذاریم و بعد یک آدم ضعیف را به بهانه اینکه هم‌فکر است، می‌آوریم و جای آن فرد کارآمد قرار می‌دهیم غافل از اینکه چوبش را جای دیگری خواهیم خورد.

دژکام در جمع‌بندی این بخش از سخنان خود تصریح کرد: خدمتگزاران را باید گذاشت باکمال قدرت کار کنند تا مردم احساس کنند کسی برای آن‌ها دل می‌سوزاند.

*دولت گام چهارم کاهش تعهدات برجام را بردارد

وی در ادامه خطبه‌ها به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی نیز اشاره کرد و گفت: سه مرحله تعهدات خود را کاهش دادیم و گام چهارم تقریباً پوسته‌ای از برجام باقی می‌گذارد و طبق مفاد برجام حق پیدا می‌کنیم که کارهای دیگر را انجام دهیم.

امام‌جمعه شیراز افزود: هفته آینده گام چهارم باید برداشته شود لذا به مدیران می‌گوییم در این مسیر که مسیر عظمت و سربلندی ایران است به‌هیچ‌وجه تردید نکنند و حتماً گام چهارم را نیز بردارند.

برچسب ها: رئیسی ، امام جمعه ، آل هاشم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: