bazarnews

کد خبر: ۶۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
امام جمعه اندیمشک: دشمن به دنبال انحراف افکار عمومی و ناامیدی مردم از اهداف و آرمان های انقلاب بوده است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: دشمن در طول دوران انقلاب اسلامی با هوشیاری مردم و وجود رهبری آگاه در تحقق توطئه های خود ناتوان بوده است.
امام جمعه اندیمشک ناکامی دشمن در توطئه های متعدد را نتیجه اراده ملت دانست و بیان کرد: ناامیدی مردم و مسئولان از اهداف و اصول اولیه انقلاب هدف اصلی دشمن بوده و برای این هدف هزینه های زیادی پرداخته است.
وی با بیان اینکه دشمن نقشه خود در ایران را اکنون در عراق و دنبال دنبال می کند، گفت: برهم زدن ساختارهای عراق و لبنان برنامه دشمن است و با این هدف می خواهد به برنامه های اساسی خود دست یابد.
حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به تبلیغات گسترده آمریکا در کشتن سرکرده داعش اظهار داشت: آمریکا با کشتن مهره سوخته خود به دنبال فریب افکار عمومی است.
وی با تشربح وضعیت عراق افزود: اوضاع کنونی عراق نتیجه حضور داعش و اهداف آمریکا در این منطقه است و امروز نیز از تظاهرات عراق نهایت بهره برداری را می کند.
امام جمعه اندیمشک انقلاب اسلامی را نتیجه عدالت خواهی ملت ایران دانست و گفت: این انقلاب با هوشیاری مردم همواره در برابر دشمن با اقتدار و عزت روزافزون پیروز است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص فرهنگ وقف اظهار داشت: این فرهنگ از فرهنگ های شایسته در بین مردم است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: