bazarnews

کد خبر: ۶۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حالی بار‌ها از مکالمه جنجالی ماه ژوئیه با زلنسکی به عنوان یک تماس تلفنی عالی یاد کرده، که این تماس او را در آستانه استیضاح از سوی کنگره آمریکا قرار داده است. ترامپ روز گذشته برای اثبات ادعا‌های خود مبنی بر عادی بودن این مکالمه تلفنی اعلام کرد حاضر است متن گفت و گوی خود با زلنسکی را از طریق تلویزیون و در یک برنامه زنده بخواند.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با واشنگتن اگزمینر گفت: این یک تماس تلفنی خوب بود. بعضی مواقع می‌خواهم در یک برنامه زنده تلویزیونی متن این تماس را بخوانم، زیرا مردم باید آن را بشنوند.

اخیرا مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا ادعا کرد تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا با ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی او با سیاست‌های دولت «سازگار» بوده است.

در پی افشای جزئیاتی درباره درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

برچسب ها: ترامپ ، امریکا ، استیضاح
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: