bazarnews

کد خبر: ۶۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
استقلال روی نوار موفقیت است، این تیم بازی های قبلی خود را برده و حالا چشم به صدر جدول دارد و با شتاب هم به سمت آن حرکت می کند. نکته مهم در مورد استقلال فقط بردهایش نیست، بلکه این تیم به معنای کامل کلمه فوتبال بازی می کند، برای لحظه به لحظه بازی برنامه دارد و می داند در زمین چه باید انجام دهد.

همه اینها حاصل عملکرد تک ستاره استقلال است، آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی آبی پوشان، این روزها به تنها ستاره استقلال تبدیل شده، او چند ویژگی دارد که باعث شده تیمش روبه پیشرفت باشد و چقدر خوب است این ویژگی ها را برخی دیگر از مربیان لیگ برتر هم داشته باشند.

1- استراماچونی کم حرف است، او بیشتر کار می کند تا اینکه حرف بزند، به همین دلیل هم کمتر به حاشیه می رود.

2- حاشیه ندارد، حتی وقتی که دیگران می خواهند او را وارد حاشیه کنند استراماچونی با سکوت و بی اعتنایی آنها را خنثی می کند.

 

3- مودب است، حتی وقتی می خواهد مثلا پاسخ کالدرون را بدهد مودبانه جواب می دهد.

4- به پیشکسوتان احترام می گذارد، سخنان قبل و بعد بازی مقابل تراکتورسازی را ببینید که چگونه محترمانه در مورد مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم حریف حرف می زند.

5- با بازیکنانش تعارف ندارد، هر بازیکنی بی نظمی می کند فورا او را از تمرین محروم می کند، نتیجه اش می شود بازی درخشان علی دشتی مقابل تراکتورسازی که پس از بازگشت به تمرین بی حاشیه بود و در دقایقی که وارد بازی شد درخشان فوتبال کرد.

6- با بازیکنانش رفیق است، البته شاید این به فاصله سنی کم او و بازیکنانش هم ربط داشته باشد ولی توانسته یک فضای همدلی در تیم ایجاد کند تا جایی که پس از گل همه سراغش می روند و با او شادی می کنند.

7- به جای حاشیه های حریف، تاکتیک حریف را آنالیز می کند یعنی وارد جنگ روانی با حریف نمی شود بلکه نقاط ضعف رقبایش را شناسایی می کند و در تمرین به بازیکنانش استفاده از آن نقاط را آموزش می دهد.

8- تحت تاثیر جوسازی های رسانه ای قرار نمی گیرد و وارد بازی های فضای مجازی و رسانه ای نمی شود.

9- نه حاکم است و نه محکوم، می داند که در باشگاه وظیفه اش چیست و طبق وظیفه ای که در قرارداد بر عهده او گذاشته شده کار می کند و دخالتی در کار مدیر باشگاه ندارد.

10- اعتراضش به داوری به موقع است و این اعتراض را به نشست های خبری و تهمت زنی های پس از آن نمی کشد.

این 10 ویژگی منحصربفرد باعث شده همه به سرمربی جوان استقلال احترام بگذراند و او به تک ستاره این باشگاه تبدیل شود. 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: