bazarnews

کد خبر: ۶۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
حسینعلی امیری ظهر شنبه در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در محل تالار پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و کارگزاران نظام باید بدانند در چه شرایطی هستند و باید چگونه تصمیم‌گیری کنند و هر شخص در حوزه مسئولیت خود دارای تحلیل باشد و تا زمانی که اطلاعات درست نداشته باشیم، نخواهیم توانست مدیران تصمیم‌گیر خوبی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: مدیران باید چالش‌های مربوطه را بدانند و از قبل برای آن چاره‌اندیشی کرده و آینده را ببینند .

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: در سال ۹۲ با مسائلی در کشور مواجه بودیم و زمانی که مردم به رئیس‌جمهور دولت تدبیر و امید رای دادند، ما به لحاظ اقتصادی، شرایط خوبی نداشتیم و رشد اقتصاد کشور منفی بود و دکتر روحانی در شرایط خیلی سخت، دولت را تحویل گرفت.

امیری با بیان اینکه دشمنان در صدد ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند، افزود: امروز وزارت خزانه‌داری آمریکا نقش اتاق جنگ را دارد و با استفاده از کارشناسان متعدد به دنبال رصد اقتصاد کشورمان است، در چنین شرایطی ما باید اقتصاد کشور را تقویت کنیم؛ چرا که ایران دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید قدردان آن بوده و از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور یادآور شد: امروز مهم‌ترین موضوع کشور، اقتصاد است که باید مورد توجه باشد، باید دست سرمایه‌گذار را بوسید و زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذار را فراهم کرد.

امیری تصریح کرد: در حوزه قانون‌گذاری نیاز به اقداماتی داریم و برای این امر مهم باید مدیران احساس امنیت کنند و در این حوزه باید سرمایه‌گذار نیز احساس آرامش و امنیت کند.

وی افزود: با توجه به درک مشترکی که بین دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی و راهبری‌های مقام معظم رهبری وجود دارد، شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

امیری با بیان اینکه امروز شاهد تورم تک‌رقمی هستیم و شرایط تغییر کرده است،  گفت: طی سال های اخیر به دستاوردهای خوبی در حوزه های مختلف رسیدیم و با وجود تحریم ها در زمینه اقتصاد شاهد رشد خوبی هستیم.

وی گفت: امروز هیچ کشوری جز عربستان و رژیم صهیونیستی با آمریکا همراهی نمی‌کند و این بدان معنی است که مواضع علیه ایران تغییر کرده است.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: ایران‌هراسی در مقطعی بسیار محسوس بود و متاسفانه در عرصه بین‌الملل برخورد خوبی با ایرانیان نمی‌شد و در چنین شرایطی مردم به دکتر روحانی رای دادند که یکی از برنامه‌های رئیس‌جمهور حل برنامه هسته‌ای بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: ملت ایران منسجم و متحد است و رهبری آگاه و مدبر دارد و این رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند که به دنبال ظلم می‌روند.

امیری با بیان اینکه آمریکا با همه توان و ظرفیت خود وارد مقابله با ایران اسلامی شده و از اهرم فشار حداکثری در این زمینه استفاده می کند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با همه توان وارد شده تا به ایران از لحاظ اقتصادی ضربه بزند ولی هرگز موفق نمی‌شود؛ چرا که ایران جوانان متخصص و توانمند دارد.

وی  بر لزوم توجه به امر آموزش مدیران تاکید کرد و افزود: باید مقوله آموزش مدیران مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها: سعودی ، اسرائیل ، امریکا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: