bazarnews

کد خبر: ۶۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
ناصر سالاری گفت : می‌خواهیم بهترین فصل تاریخ صنعت نفت را رقم بزنیم

ما برای این بازی با شرایط خاصی به قائمشهر رفتیم. قرار بود از آبادان با پرواز مستقیم به ساری برویم که بعد از حضور در فرودگاه هشت ساعت معطل شدیم و در نهایت هم پرواز لغو شد. حتی پرواز ما به تهران هم چهار ساعت تأخیر داشت و با اتوبوس به قائمشهر رفتیم و ساعت چهار صبح رسیدیم. برخی کارشکنی‌ها هم باعث شد تا روز قبل از بازی روی چمن مصنوعی تمرین نکنیم. در مجموع برای این بازی شرایط خوبی نداشتیم، ولی با این حال یک امتیاز گرفتیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت که در این بازی با چند واکنش خوب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد، در مورد عملکرد خوبش تأکید کرد:

بچه‌های تیم خیلی زحمت کشدند تا در کارهای دفاعی کم‌نقص باشیم، وقتی هم توپی از دفاع عبور می‌کرد من باید خودم را نشان می‌دادم. خدا را شکر که دروازه ما در این بازی باز نشد.

ناصر سالاری در پاسخ به این پرسش که «با توجه به شرایط فعلی استقلال ترسی از قدرت این تیم ندارید؟»، اظهار داشت:

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازی‌ها قابل قیاس با هم نیستند. ما امسال نتایج خوبی گرفتیم و از برابر استقلال هم ترسی از حریف نخواهیم داشت. استقلال تیم قابل احترامی است و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیریم.

ناصر سالاری در پایان تصریح کرد:

خدا را شکر تا الان عملکرد خوبی داشتیم و می‌خواهیم بهترین فصل تاریخ صنعت نفت را رقم بزنیم. امیدوارم با نتایج خوبی که می‌گیریم هواداران صنعت نفت را خوشحال کنیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: