bazarnews

کد خبر: ۶۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
در مناطق مرکزی پایتخت آگهی‌های فروش افزایش یافته است و در خیابان وزرا میانگین قیمت املاک بر حسب متر مربع حدود ۲۱ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان است.
گزارش معاملات اخیر در پایتخت نشان می‌دهد که بازار مسکن تاریخی‌ترین رکود را تجربه کرده است؛ بر اساس گزارش‌های ذکر شده، در ۹ منطقه از مناطق ۲۲ گانه تعداد معاملات به کمتر از ۱۰۰ رسیده است.
به گزارش اخبار ساختمان، با توجه به مشکلات اخیر در بازار مسکن، حاشیه‌نشینی پایتخت را تهدید می‌کند و شاهد خروج مستأجران از شهر هستیم. این رکود تاریخی در بیشتر مناطق حاکم شده است و در ادامه میانگین قیمت املاک در چند منطقه تهران را بررسی می‌کنیم.

آگهی‌های منتشرشده در محدوده زعفرانیه نشان می‌دهد که میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در این محدوده حدود ۳۶ میلیون و ۸۰۰ تومان است و ۳ درصد افزایش قیمت در این محدوده داشتیم.

در مناطق مرکزی پایتخت آگهی‌های فروش افزایش یافته است و در خیابان وزرا میانگین قیمت املاک بر حسب متر مربع حدود ۲۱ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان است. در ۳ ماه گذشته حدود ۳۸۱ معامله در این منطقه انجام شده است.

منطقه شهید آیت تهران نیز میانگین قیمت واحدهای مسکونی حدوداً ۱۵ میلیون و ۷۰۰ تومان است و آگهی‌های فروش در این منطقه افزایش نداشته است. املاک این محدوده متراژ بالایی دارند و متراژ آنها بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ مترمربع است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: