bazarnews

کد خبر: ۶۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
باتوجه به این که او از زمان عقد قرارداد با ایران هنوز حتی یک سنت هم بابت دستمزد خود دریافت نکرده، احتمال دارد این سرمربی بلژیکی قرارداد خود را به صورت یکجانبه با ایران فسخ کرده و به باشگاه رویال انتورپ بلژیک بپیوندد.

مرد بلژیکی که در اردیبهشت ماه سال گذشته به عنوان جانشین کارلوس کی روش به رسانه های ایران معرفی شد، در دوران حضور در ایران در پنج مسابقه حضور داشته و در آخرین تجربه، با یک گل مغلوب بحرین شده است. در عین حال مسابقه پیش روی تیم ملی ایران مقابل عراق خواهد بود که یک مسابقه بسیار سرنوشت ساز در دور اول مرحله مقدماتی جام جهانی محسوب می‌شود.

در این شرایط انتشار خبر قطع احتمالی همکاری، به نظر اخطاری از سوی او و وکلای وی به فدراسیون فوتبال ایران است که به دستمزدهای پرداخت نشده رسیدگی کنند. بنابر اخباری که پارس فوتبال از فدراسیون فوتبال دریافت کرده، سه قسط از دستمزد ویلموتس تهیه و به مقصد یک بانک خارجی ارسال شده تا از آن طریق به دست ویلموتس برسد .

امروز هم پس از انتشار خبر سایت بلژیکی ، فدراسیون فوتبال مدعی شد که بخشی از مطالبات ویلموتس پرداخت شده است.

اما همان طور که می‌دانید ایران در تحریم بانکی شدید است و در ارسال مبالغی حتی در حد پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی ایران با دشواری روبرو است. اگر چه مدتی است که صرافی های دو کشور منطقه برای انتقال پول با ایران همکاری می‌کنند. با این حال مسئله اینجاست که شاید برای ویلموتس همکاری از مسیرهای مدنظر ایران برای ارسال پول چندان مطلوب نباشد.

با وجود همه این مشکلات، منبع ما در فدراسیون اعلام کرد مارک ویلموتس تا ۷۲ ساعت آینده به ایران خواهد رسید و اردوی تیم ملی را برای دیدار حساس مقابل عراق تشکیل خواهد داد. در عین حال ایران بعد از بازی با عراق، در فیفادی بعدی نیز یک مسابقه دوستانه در نظر گرفته که هنوز حریف بعدی اعلام نشده اما این حریف ممکن است دومین سورپرایز دوران سرمربیگری ویلموتس در ایران بعد از حضور زنان در دیدار مقابل کامبوج در تهران باشد.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ۱۸ آبان ماه برای دیدار با عراق آغاز می‌شود. البته هنوز محل دیدار عراق و ایران در بصره باتوجه به ناآرامی های این کشور قطعیت نیافته و تلاش هایی برای تعویق آن در دست انجام است.

در هر صورت باید امیدوار بود که مشکل پرداخت مطالبات ویلموتس به نحوی با رایزنی از طریق مراجع دیپلماسی کشور حل شود تا این مشکل  مانع ادامه همکاری سرمربی بلژیکی تیم ملی نشود .

برچسب ها: تیم ملی ، ترامپ ، ویلتموس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: