bazarnews

کد خبر: ۶۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست با فرهیختگان و فعالان فرهنگی، اجتماعی در مشهد افزود: نیاز داریم با ملت گفت و گو کنیم و جامعه باید از نحوه اقدامات ما باخبر باشد و معتقدیم مسائل باید با مردم در میان گذاشته شود و به ویژه بعضی احکام که دغدغه آنان است اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست با فرهیختگان و فعالان فرهنگی، اجتماعی مشهد ادامه داد: این نشست‌ها را برای خود فرصت و نعمتی الهی می‌دانم و معتقدم مهم نیست که دغدغه‌ها در چه قالب و با چه ادبیاتی بیان شود بلکه مهم این است که انسان در جریان آنها قرار بگیرد.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه مشکل طولانی بودن دادرسی‌ها قابل حل است گفت: ما در خصوص علل اطاله دادرسی، ده‌ها علت درون‌ و برون‌سازمانی را احصاء کرده‌ایم و معتقدیم این مشکل قابل حل است منتهی گاهی می‌بینیم به عنوان مثال یک تصمیم نادرست اقتصادی، موجب می‌شود دادگستری با انبوهی از پرونده چک برگشتی مواجه شود و بسیاری از پرونده‌ها محصول این تصمیمات و از طرفی نوسانات اقتصادی است.

رئیسی در بخش دیگری از اظهارات خود آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی را در شکل‌گیری پرونده‌ها موثر دانست.

برچسب ها: قوه قضاییه ، رئیسی ، ثروت ، قدرت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: