bazarnews

کد خبر: ۶۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
یادداشت ؛
در هفته آتی جلسه testify آقای پاول ریاست فدرال رزرو در مجلس نمایندگان آمریکا و ارائه گذارش از اقتصاد آمریکا علاوه بر مسائل جنگ تجاری برای قیمت طلا بسیار حائز اهمیت است.

گروه بین الملل بازارنیوز: امیر حسام ذنوبی تحلیل گر بازار‌های مالی بین المللی-کاردار خانه اقتصاد | پس از اعلام توافق شفاهی و تکمیل روند معاهده صلح پس از ۳ سال جنگ تجاری میان دو کشور آمریکا و چین که موجب بالا رفتن ریسک سرمایه گذاری در بازار‌های مالی و بلتبع رشد قیمت طلا در این مدت شده بود. نهایتا در هفته گذشته سیاستمداران دو کشور خبر از نزدیک بودن توافق و خوشبین بودن به چشم انداز مذاکرات دادند.

این امر موجب آن شد تا قیمت طلا با کاهش چشم گیری در هفته جاری مواجه گردد، بلواقع طلا که موفق به ثبت کندل هفتگی هفته گذشته خود بالاتر از خط روند نزولی میان مدت شده بود، نتوانست جایگاه خود را حفظ کند و آماده رشد بیشتر شود. بنابرتحلیل ارائه شده در هفته گذشته نوید ریزش طلا در صورت رسیدن خبر مثبت راجع به مذاکرات تجاری را داده بودیم.

در هفته مالی که گذشت قیمت اونس جهانی طلا از ۱۵۱۵ دلار تا ۱۴۵۸ دلار کاهش یافت و بلواقع قیمت با شکستن روند میان مدت صعودی وارد روند نزولی میان مدت گشته است، همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید قیمت طلا وارد ناحیه اصلاح قیمت ۰.۲۳۶ فیبوناچی شده است و در صورت شکستن این سطح تا قیمت‌های پایینتر، هدف بعدی قیمت ۱۴۰۰ دلار خواهد بود.
 
طلای جهانی در هفته بعد به کدام سمت می رود؟با توجه به اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در آخرین روز کاری از هفته مالی گذشته اعلام کرد علارقم اعلام هیئت‌های مذاکره کننده علاقه‌ای به رفع تعرفه‌ها بر روی ۲۵۰ بیلیون دلار واردات محصولات چینی ندارد امکان بازگشت قیمت به قیمت‌های بالاتر نیز امکان پذیر است.

در هفته آتی جلسه testify آقای پاول ریاست فدرال رزرو در مجلس نمایندگان آمریکا و ارائه گذارش از اقتصاد آمریکا علاوه بر مسائل جنگ تجاری برای قیمت طلا بسیار حائز اهمیت است.
نام نویسنده: امیرحسام ذنوبی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: