bazarnews

کد خبر: ۶۲۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
تیم فوتبال پرسپولیس با یازده جلسه محرومیت بازیکنانش تا هفته دهم لقب محکوم ترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

بر اساس این خبر بیرانوند ۲جلسه،احمدزاده ۵جلسه،خلیل زاده ۲ جلسه و کالدرون یک جلسه ۱۰ محرومیت پرسپولیس را تشکیل می دهند و البته هوادارن این تیم هم یک بازی محروم بودند که جمع این اعداد به ۱۱ می رسد و برای یک تیم در لیگ رکورد محسوب می شود و البته بسیار عجیب است که دیروز با محروم شدن کالدرون ثبت شد.

اگر چه این آمار شاید کمی تخفیف پیدا کند و به احتمال در آینده بیشتر شود، اما تاکنون ۱۱ جلسه محرومیت انضباطی برای پرسپولیس صادر شده و طبق گفته انصاری فرد، در برخی از این پرونده‌ها احکامی صادر شده که در موارد مشابه یا بدتر از آن حکمی صادر نشده و او گفته این‌ها جای بحث دارد. به هر حال بعد از ده هفته و نگاه به تیمی که بیشترین میزان محکومیت را در لیگ داشته نشان می دهد علی رغم آرا کمیته انضباطی احمدزاده بیشترین کارت را نگرفته بلکه خلیل زاده ۴ کارته در قلب دفاع خشن ترین بازیکن این تیم به شمار می رود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
اگه یه دادگاه منصفی باشه و همه خطاها رو بررسی مجدد کنه معلوم میشه چه کسی و جه تیمی محکوم خواهد شد . مثل بررسی اشتباهات داوری نیم فصل و آخر فصل که آقای فردوسی پور و برنامه نود انجام می داد و مشخص می شد چه تیم هایی نفع بیشتری برده اند .
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: