bazarnews

کد خبر: ۶۲۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
همین دو سه ماه قبل بود که محمود تاری که خودش مداح و شاعر اهل‌بیت است در گفت‌وگو با ایرناپلاس گفت که مداحی به او گفته که به اندازه هیکلش طلا دارد. حالا سید مجید رضوی که مسئول هیئت انصارالمحسن قم است و سابقه مداحی هم دارد، در جلسه رسمی هیئت‌شان با گلایه از برخی مداحان، «پویش تحریم مداحان میلیونی» را راه‌اندازی کرده است.
راه اندازی پویش تحریم مداحان میلیونی
او درباره دلیل اعلام این پویش گفته است: زنگ زدیم به آقایی که متاسفانه در سیمای خودمان اعلام می‌کند من چیزی نمی‌گیرم، گفت: برای یک شب ۲۵ میلیون تومان می‌گیرم.

مداحلی که می‌گفت: پول نمی‌گیرد، ۲۵ میلیون می‌خواست
وی در ادامه حرف‌هایش اضافه کرده: ۲۵ میلیون تومان برای نیم ساعت مداحی، یعنی ثانیه‌ای و دقیقه‌ای چند؟ این درد را به کجا ببریم؟

رضوی در گفتگو با ایرناپلاس درباره این ماجرا گفت: ما دنبال هیچ حاشیه‌ای نیستیم و فقط نمی‌دانیم این حرف‌مان را کجا ببریم و به چه کسی بگوییم. هیچ کس نیست که به یک مداح بگوید چرا این مبلغ را می‌گیری. علیرغم زحماتی که کشیده شده است، ولی سازمان تبلیغات و هیچ ارگانی بر این مسئله نظارت ندارد.

رضوی با اشاره به اینکه برخی به مصلحت خودشان فکر می‌کنند و این حرف‌ها را نمی‌زنند، ادامه داد: این درد ماست که به مداحی زنگ زده‌ایم، یک نفر دیگر گوشی را برداشته می‌گوید چه جور برنامه‌ای می‌خواهید؟ زمینه یا واحد یا تک یا ... اگر از یک زمانی بیشتر شد مبلغ ۵ تومان می‌شود ۸ تومان. می‌گوید مثلا اگر توی روضه کسی غش کرد، مبلغ می‌رود بالا!

مسئول هیئت انصارالمحسن با گلایه از سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط اعلام کرد: نهاد نظارتی بر عملکرد مداحان کدام است؟ الان مداح با شلوار جین و تی‌شرت می‌آید روی منبر امام حسین (ع) می‌ایستد و می‌خواند. چطور در فوتبال کمیته انضباطی و اخلاق داریم و با فوتبالیست‌ها برخورد می‌کند، ولی برای مداحان چرا چنین چیزی نداریم؟ من خودم مداحم و از همین قشر هستم؛ ولی مداحی می‌شناسم که یک خط در میان نماز می‌خواند و می‌گوید این حق‌الله است و خدا می‌بخشد.

مجید رضوی در پایان حرف‌هایش به ماجرای دیگری اشاره کرد: آقای قانع از مشهد که مداح و مداح‌زاده هستند، می‌گویند فلانی مداح که در تلویزیون می‌گوید من پول نمی‌گیرم، درست می‌گوید، ولی وقتی می‌آید مشهد برای مداحی در حرم، ۲۰ نفر را با خودش می‌آورد تا از امکانات آستان قدس استفاده کنند. می‌گوید دوستان آستان می‌گویند اگر ما یک صله‌ای به او بدهیم راحت‌تریم.
برچسب ها: مداح ، تحریم ، تاری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ملت با شعور ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
متاسفانه این مداحان شعور و احساس مردم رو به بازی گرفته اند و در شرایطی که کارگر با حقوق یکی دو میلیون اگه اخراج نشده باشن باید زندگی کنه ولی اینا حتی با ظاهر کت چرم و شلوار لی و .. باید این پولها بگیرند؟ . چرا آقای رییسی با جاهاییکه این پولارو میدن برخورد قضایی نمیکنه این پولا از کجا اومده ؟ مردم چرا باید فهم خودشون را زیر سوال ببرند و در این مجالس شرکت کنند آیا از این مراسم آدم با ایمان هم در میاد . لا یغیر الله بقوم ....
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: