bazarnews

کد خبر: ۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
طبق گزارش‌های واصله، تبلیغات در اینستاگرام ماهانه برای اینفلوئنسر‌ها تا ۱۲۰ میلیون درآمد دارد.

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: استفاده از اینترنت امروزه به یکی از ارکان مهم برای دسترسی به اخبار مختلف دنیا تبدیل شده است. به گونه ای که بسیاری از افراد به جای استفاده از رادیو و تلویزیون، رو به تلفن همراه آورده اند.

 

یک سوم جمعیت ایران در اینستاگرام!

در این بین بسیاری از اپلیکیشن ها، با سبقت گرفتن از رقیبان خود، طیف عظیمی از جامعه را با خود همسو کرده اند. اینستاگرام از پرطرفدارین شبکه های اجتماعی در کشور است که عمدتا برای انتشار عکس و ویدئو استفاده می شود. شایان ذکر است که ایرانی ها حداقل 24 میلیون کاربر فعال در این اپلیکیشن دارند. از این رو، ایران هفتمین کشور به لحاظ فراوانی کاربران اینستاگرام در دنیاست.

 

این شاخ های اینستاگرام را حتما می شناسید!

تبلیغات خدمات و کالاها چند سالی است که از صداوسیما و روزنامه‌ها به فضاهای مجازی کوچ کرده است. حالا اینستاگرام یکی از بهترین رسانه‌هایی است که می‌توان تبلیغ محصولات را در آن انجام داد.

آنا بانو، سحر تبر، محمدرضا ژاله، افرادی هستند که حتما می شناسید. کاربران اینستاگرامی که به واسطه ویدئوهای بامزه و بعضا عجیب و غریبشان، افرادی را مجذوب و تریبون و دم و دستگاهی برای خود دست و پا کرده اند. بسیاری از این افراد با حضور در برنامه خندوانه به عنوان خنداننده، و عده دیگری بواسطه ارائه ویدئوهای اختصاصی سرگرم کننده، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند.

 

درآمد 120 میلیونی شاخ های اینستاگرام/ هزینه یک پست تبلیغاتی 20 میلیون ناقابل

در این بین، کاربران شاخص اینستاگرام به واسطه دنبال کنندگان میلیونی شان، اقدام به تبلیغات و حصول مال می کنند. با یک حساب سرانگشتی، این مبلغ، ماهانه از 20 تا 120 میلیون تومان، بسته به شاخص بودن پیج ها، درآمد برای کاربران خواهد داشت.

گفتنی است تهیه یک پست تبلیغاتی توسط یک کاربر با حدوداً 2 میلیون دنبال کننده، 10 میلیون هزینه دارد و بسته به تعداد دنبال کننده ها، این مبلغ به 20 میلیون هم می رسد.

کارگران مالیات می دهند، شاخ ها چرا ندهند؟

در چنین حالتی، دستگاه مالیاتی کشور می بایست با اتکا به رسالت خود، در حساب های این چنینی که تراکنش هایی با ارقام خارج از عرف دارند، ورود کند. چرا که روا نیست یک کارگر، کارمند و یک معلم با کمترین حقوق، مالیات خود را بپردازند ولی این افراد به واسطه خلاء قانونی، مالیات ندهد.

 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: