bazarnews

کد خبر: ۶۲۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
افزایش قیمت تمام شده اینترنت برای کاربران
بسته های پر طرفدار اینترنت ایرانسل بی سر وصدا حذف شده است و به نظر می‌رسد قرار است اپراتور دوم بسته هایی با حجم بالا به کاربران تحمیل کند تا از این طریق قیمت اینترنت را بالا ببرد.
بازار نیوز -  ایرانسل از امروز کاملا بی سر و صدا بسیاری از بسته های پر طرفدار اینترنت خود را حذف کرده است. این شرکت هیچ اطلاع رسانی قبلی در خصوص حذف این بسته ها انجام نداده است و کاربران پس از دیدن این تعرفه ها شوکه شدند.

اپراتور دوم قیمت اینترنت خود را در ظاهر گران نکرده است اما حجم بسته های خود را به اندازه ای بالا برده است که عملا بسیاری از کاربران نمی توانند تمام حجم خریداری شده را مصرف کنند لذا قیمت تمام شده اینترنت برای کاربر بالا می‌رود.


ایرانسل در بسته های یکساله در اقدامی بسیار تعجب آور تعرفه هایی با حجم بسیار محدود را در نظر گرفته است که نشان می‌دهد مردم هیچ استقبالی از سرویس جدید این شرکت یعنی TD-LTE  انجام نداده اند و ایرانسل تلاش می کند از این طریق مردم را وادار به استفاده از این سرویس با مودم های بسیار گران کند.

سرویس  TD-LTE دارای تعرفه هایی گران تر نسبت به اینترنت 4G و 3G ایرانسل است و اقتصاد آنلاین پیش از این در این خصوص اطلاع رسانی کرده بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
واقعا خجالت آوره.. دیگه اصلا به درد نمی خوره.. یه زمانی هم می شد با اینترنت ایرانسل با ps4 و xboxone آنلاین بازی کرد، که اونم الان چند ماه که nat type 3 میده یعنی، عملا بازی آنلان رو غیر ممکن می کنه.. من همیشه یکساله 100 رو می گرفتم، ولی فکر کنم دیگه وقتشه که برم سمت اینترنت adsl چون هم راحت می شه آنلاین بازی کرد هم بسته هاش بهتره..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
بعد چند سال خودمو راضی کردم به سیم کارت ایرانسل بگیرم خالا میندازمش دور
فکر کردن ما هویجیم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
الان بهترین بسته ایرانسل 24g سالانه به قیمت 75000 تومانه که با احتساب مالیات میشه تقریبا 82000 تومان
یعنی هر گیگ 3500 تومان. واقعا خجالت آوره -- من بدلیل قیمت بالای رایتل آمدم سمت ایرانسل که کیفیت اینترنش هم خوب نیست. الان دیگه باید با این اپراتور خداحافظی کرد. دیگه وقتشه ...
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: