bazarnews

کد خبر: ۶۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
محمدرضا تابش با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در این جلسه طرح استفساریه تبصره ۱بند ذ. ماده ۸۷ قانون برنامه توسعه ششم مطرح و موافقت شد در همه مراحل تبدیل وضعیت استخدامی تمامی مشمولان ماده ۲۱ قانون ایثارگران از این امتیاز قانونی بهره‌مند شوند.

به گفته وی، در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه ایرادات وارده از طرف شورای نگهبان به طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش باحضور عضو حقوقدان شورای نگهبان مطرح شد و با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید.

تابش یادآور شد: همچنین در جلسه فوق‌العاده دیروز کمیسیون برنامه و بودجه با عنایت به موضع مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از اجرای مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، اعضا نقطه نظرات خود را پیرامون چگونگی اعمال نظارت بر توزیع یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، رسیدگی به خانواده‌های آسیب‌دیدگان و چگونگی ارائه پیشنهادات اصلاحی مورد بحث و بررسی قرار دادند مقرر شد از رییس سازمان برنامه و بودجه و وزرای ذیربط دعوت به عمل آید تا با مشارکت آنها نسبت به این موضوعات بحث و تصمیمات سنجیده‌ای اتخاذ و محمل اجرای آن فراهم شود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: