bazarnews

کد خبر: ۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
در گفتگو با بازار نیوز مطرح شد:
محمد رضا نجفی منش: اگر سامانه‌ای بخواهد اضافه شود و موازی کاری با سایر سامانه‌ها و دستگاه‌ها داشته باشد، زائد است و کار را مشکل‌تر می‌کند.

گروه کار و تعاون بازارنیوز: محمد رضا نجفی منش،رئیس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران،در حاشیه نشست امروز این اتاق،در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز، درباره افزوده شدن سامانه درگاه ملی مجوز ها،به مراحل اخذ مجوز کسب و کار گفت: هرچه سعی کنیم میزان مراحل دریافت مجوز را کاهش دهیم بهتر است.ما در گذشته تعداد بالای مجوزها را مورد انتقاد قرار می دادیم،الان هر روز یک سامانه اضافه می شود که باعث گیجی کسانی می شود که می خواهند کسب و کاری راه اندازی کنند.

وی افزود: ما باید یک سامانه یک پارچه طراحی کنیم که فعال اقتصادی با یک بار مراجعه،به همه قسمت ها متصل شود و نیاز نباشد هر جا به یک سامانه مجزا رجوع کند.

نجفی منش درباره ادامه داد: این سامانه یکپارچه باید به این صورت باشد که تمام مراحل شروع کسب و کار یک فعال اقتصادی با مراجعه او به آن سامانه و ارائه کد ملی،حل و فصل شود.

وی در پایان گفت: اگر سامانه ای بخواهد اضافه شود و موازی کاری با سایر سامانه ها و دستگاه ها داشته باشد،زائد است و کار را مشکل تر می کند.پیشنهاد ما این است که یک سامانه باشد و به همه امور رسیدگی کند.


بیشتر بخوانید: وقتی کمیسیون ویژه حمایت از تولید، دولت را دور می‌زند /بررسی مشکلات "سامانه درگاه ملی مجوز‌های کشور" +سند


نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: