bazarnews

کد خبر: ۶۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال این روزها به دلیل آسیب‌دیدگی مشغول فیزیوتراپی است. وی معتقد است شرایط تیم خوب است و آنها بازی سختی را مقابل سپاهان در پیش دارند. با وی در خصوص بردهای اخیر آبی‌ها به صحبت پرداختیم.

 

برد خوبی را مقابل نساجی مازندران به دست آوردید؟

خدا را شکر همه چیز خوب است نتایج خوبی را به دست آ‌وردیم الان فقط نیاز به زمان و حمایت داریم تا بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

از عملکرد حسینی رضایت دارید؟

120 درصد از عملکرد حسینی راضی هستم او بسیار زحمت می‌کشد و مطمئن باشید به حقش خواهد رسید. حسینی امسال انگیزه حضور در تیم ملی را دارد و مطمئن هستم به زودی اتفاق برایش خواهد افتاد.

بعد از بازی مقابل نساجی دچار مصدومیت شدید. بهتر شده اید؟

چیز خاصی نبود دوقلوی پایم مشکل پیدا کرده در حال فیزیوتراپی هستم به همین دلیل روزی چند ساعت را در کلینیک می‌گذرانم.

در شادی گل‌ها هم بالاخره با استراماچونی هماهنگ شدید. درست است؟

به هر حال وقتی تیم گل می‌زند همگی خوشحال می‌شویم به همین دلیل است که من دوست دارم شادی‌ام را با ایشان تقسیم کنم. امیدوارم همچنان این روند موفقیت‌آمیزمان ادامه داشته باشد.

باید در ادامه لیگ به مصاف سپاهان بروید.نظرتان چیست؟

بازی سختی است سپاهان همیشه یک تیم قوی و قابل احترام است حتما با شرایط ویژه به استقبال این بازی خواهیم رفت تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

حضور قلعه‌نویی چقدر تاثیرگذار است؟

ایشان کاپیتان من در استقلال بوده و قابل احترام است امیدوارم بازی تماشاگرپسندی شود هر تیمی که لیاقت داشته باشد پیروزی را کسب کند.

می‌توانید به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنید؟

کار سختی است چند تیم الان مدعی هستند و باید تلاش‌مان را دوچندان کنیم البته که بازی این هفته استقلال مقابل سپاهان خیلی از پیش‌بینی‌ها را جواب خواهد داد.

برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، غلامپور
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: