bazarnews

کد خبر: ۶۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی چهارشنبه ۱۳ آذر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس تاکید کرد: امروز دشمن با بیل مکانیکی مطلب وارد فضای مجازی می‌کند و ما با بیل دستی در صدد جمع کردن آنها هستیم.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه در مرحله بحران فضای مجازی و برخی حوزه‌های دیگر قرار داریم، گفت: به عنوان مثال؛ در بحث دانش آموزی به ویژه در سن بلوغ آموزش درست داده نمی‌شود و به جای ترریج الگوی ایرانی اسلامی از الگوی غربی استفاده می‌شود.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین با اشاره به تعدد نهادهای فعال در حوزه خانواده، بیان کرد: دستگاه‌های زیادی از جمله موسسه بهار نکو، بهزیستی، دادگستری، استانداری، تشکل‌های مردم نهاد، سپاه، تشکیلات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه مشغول به کار هستند.

رئیس کل دادگستری فارس خواستار ساماندهی و تعیین یک متولی مشخص در حوزه خانواده شد و گفت: ضروری است که این موضوع در شورای اجتماعی کشور مطرح و با تعریف بودجه، شاهد ساماندهی آن باشیم.

موسوی با تصریح بر اینکه آموزش‌های پیش از ازدواج درست نیست، عنوان کرد: عامل اصلی طلاق در گذشته اعتیاد بود و اما امروز خیانت و مشکلات اقتصادی از عوامل اصلی این مهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین با بیان اینکه طرح مصلحین قرآنی در دادگاه‌های خانواده اجرایی شده و با اجرای آن شاهد صلح و سازش ٤٥ درصدی هستیم، تاکید کرد که اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان نیز ثمرات خوبی به دنبال خواهد داشت.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: