bazarnews

کد خبر: ۶۲۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
رئیس پژوهشکده تدبیر مطرح کرد:
محمد جعفری رئیس پژوهشکده امنیت اقتصادی تدبیر گفت: بسیاری از شرکت ها راهش را پیدا کرده اند، افرادی آمده اند و می گویند ما در کشور اسلامی هستیم و باید به حوزه ها و مساجد کمک کنیم. با فاکتور سازی، آن میزان کمک را از مالیاتی که باید بپردازند کم می کنند.

گروه بازرگانی بازارنیوز: رئیس پژوهشکده امنیت اقتصادی تدبیر طی نشستی که در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع معافیت مالیاتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، گفت: منطقه چابهار، منطقه ای کاملا لوکس و خوب است و ساحل آن را که ببینید، سواحل اروپا به ذهنتان خطور خواهد کرد. ولی دو کیلومتر جلوتر که بروید، فقر و فلاکت و کپر نشینی را مشاهده خواهید کرد. بنابراین اگر قرار است منطقه ای هم توسعه پیدا کند، بهتر است پایدار و همه جانبه باشد. نه اینکه فقط برای قشری خاص که از تهران و استان های دیگر می آیند، این شرایط فراهم شود. چرا که مایه تضاد اجتماعی می شود.

 

شرکت ها، راه فرار مالیاتی را پیدا کرده اند

وی همچنین افزود: بسیاری از شرکت ها راهش را پیدا کرده اند، در اروپا هم اگر به خیریه ها کمک کنید، میزان کمک تان را از مالیاتی که باید بپردازید کم می کنند.  افرادی آمده اند و می گویند ما در کشور اسلامی هستیم و باید به حوزه ها و مساجد کمک کنیم.

وی ادامه داد: به مراکز مربوطه مراجعه می کنند و مثلا یک میلیارد تومان می دهند و می گویند : «حاج آقا لطفا در فاکتور 3 میلیارد قید کنید.» و بعد مهرش را هم می زند. اسب پیشکشی را هم که دندانش را نمی شمارند. در این زمینه فرار مالیاتی زیادی صورت می گیرد. این ها به خاطر این است که ما ثبت و ضبط نداریم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
1
مهرداد خدیر کارشناس حوزه رسانه نوشت: تهدید قاتل سردار سلیمانی از حمله به مراکز فرهنگی استبعادی ندارد.

آقای خدیر،
مراکز فرهنگی رمز می‌باشد که به جمهوری اسلامی بگوید می‌داند تخلفات اتمی‌اش را در کجاها پنهان کرده‌است.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: