bazarnews

کد خبر: ۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
معاون حسابرسی اداره مالیات تهران گفت: پکسی را می شناسم در خوزستان که کپر نشین است. ایشان میلیاردها تومان بدهی مالیاتی دارد. به او 5 میلیون تومان داده اند و با اسمش یک شرکت زده اند که بتوانند یک کارت بازرگانی بگیرند.

گروه بازرگانی بازرانیوز: محسن ابراهیمی طی نشستی که در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع معافیت مالیات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد، گفت: «فاکتور صوری که می فرمایند، بنده از سال 89 آمار گرفته ام. طرف خریدی کرده و در سیستم آورده ولی خریدش صوری است. بنده کسی را می شناسم در خوزستان که کپر نشین است. ایشان میلیاردها تومان بدهی مالیاتی دارد. به او 5 میلیون تومان داده اند و با اسمش یک شرکت زده اند که بتوانند یک کارت بازرگانی بگیرند. با اسمش از گمرک جنس می آورند ولی مالیات برای این آقا می آید. این بدبخت بیش از 20 تا گوسفند هم ندارد ولی 4 میلیارد بدهی مالیاتی و 8 میلیارد جریمه دارد.»

وی در ادامه با اشاره به فقر و بیکاری جوانان روستاهای کشور، افزود: «در روستای دیگری 40 نفر از جوانان آن بدهکار مالیاتی بودند. گفتند یک نفر کلاهبردار آمده بود و شناسنامه های ما را گرفت. بالاخره جوان هستند و پول می خواهند.»

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: