bazarnews

کد خبر: ۶۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
رجبعلی قائم مقام شرکت ایران خودرو دیزل گفت: برای محصولات ایران خودرو در کاهش مصرف سوخت طرح‌های متفاوتی طراحی شده است تا به کاهش مصرف انرژی کمک کند.
به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،   اکنون ۱۰هزار خودرو ون پایه گاز سوز طراحی شده و می‌تواند برای نفت و کشور سود داشته باشد.

بحث فرسودگی ون‌ها مطرح شده که تلاش ده محصول جدیدی جایگزین آن شود از این ایران خودرو ون‌هایی بر پایه گاز طراحی کرده است.

رجبعلی افزود: اکنون ۱۰هزار خودرو ون پایه گاز سوز طراحی شده و می‌تواند برای نفت و کشور سود داشته باشد. سیستم سوخت رسانی را به صورت دوگانه سوز طراحی خواهیم کرد که پایه گازسوز است و به کاهش مصرف کمک خواهد کرد و راندمان موتور بالای خواهد داشت.

ایرانخودرو دیزل ادامه داد: در این خودرو از موتور داخلی خودمان یعنی یورو ۵ استفاده شده است و قدرت موتور بالایی نسبت به بنزین دارد و صرفه اقتصادی مناسبی برای مصرف کننده داد و کاهش ارزبری خواهد داشت.

او بیان کرد: یکی از نیاز‌هایی که اشاره شده استفاده از گاز طبیعی در وسایل سنگین و نیمه سنگین است و امیدوارم بتوانیم این خودرو‌ها طراحی شود و از دیزل کمتری استفاده شود.

ایرانخودرو دیزل گفت: در وانت آریسان در کفی صندوق طراحی شده است و در تلاش هستیم در سمند مخازن از صندوق منتقل شود. خود وی سمند ef ۷ تا ۳۰۰ کیلومتر با گاز حرکت خواهد کرد و در تلاش هستیم به ۴۰۰ کیلومتر ارتقا یابد.
برچسب ها: بنزین ، ون ، تاکسی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: