bazarnews

کد خبر: ۶۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
سخنگوی شهرداری تهران: بیدود در برابر ودیعه‌ای که از مردم گرفته است باید پاسخگو باشد. شهرداری به بیدود کمک کرده، خدمات ارائه داده و همکاری مناسبی با بیدود داشته است، ولی گویا چرخ اقتصادی بیدود نمی‌چرخد.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: در روز‌های گذشته بحث دوچرخه‌های هوشمند «بیدود» بسیار داغ بوده و شکایات زیادی در فضای مجازی علیه شهرداری و شرکت بیدود مطرح شده بود که یکی از مسئولین پاسخگویی به این مبحث، پورسیدآقایی بود.

روز پنجشنبه، محمد علیخانی، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز، با انتقاد از مسئولان شهرداری، طرح بیدود را طرحی غیر کارشناسی دانست و گفت: تمام عواقب بیدود به گردن شهرداری است و شهرداری باید پاسخگو باشد.
 

بیشتر بخوانید:

عضو شورای شهر: مردم به اعتبار شهرداری به «بیدود» پول داده اند/ پیگیری خواهیم کرد و شهرداری باید پاسخگو باشد


 

در همین حال، روز گذشته، پیروز حناچی، شهردار تهران با استعفای محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران موافقت کرد.  

شهردار تهران در خصوص تغییرات مدیریتی در شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک به خبرنگاران گفت: به هر تقدیر ما هر روز تغییرات و جا به جایی در شهرداری تهران خواهیم داشت.


*مشاور حمل و نقل شهردار پاسخگو نیست

با توجه به استعفای پورسیدآقایی، پیگیری‌های خبرنگار بازارنیوز از علی پیرحسینلو، مشاور حمل و نقل شهردار تهران هم بی نتیجه ماند و وی قصدی برای پاسخگویی به این موضوع نداشت.


*شهرداری امیدوار به بازگشت بیدود

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز، گفت: ما درحال مذاکره با شرکت بیدود هستیم تا بتوانیم کمک کنیم شرایطشان تغییری کند و مسائل اقتصادیشان را حل کنند و به چرخه خدمات‌دهی برگردند.

محمدی تاکید کرد: طرح حمل و نقل با دوچرخه هوشمند، چه با بیدود و چه بدون آن ادامه پیدا می‌کند. تلاش ما این است که شرایط را فراهم کنیم تا شرکت‌هایی که در این زمینه توانایی دارند، در صحنه حضور داشته باشند.

*بیدود دربرابر ودیعه‌هایی که از مردم گرفته مسئول است

وی افزود: بیدود در برابر ودیعه‌ای که از مردم گرفته است باید پاسخگو باشد.شهرداری به بیدود کمک کرده، خدمات ارائه داده و همکاری مناسبی با بیدود داشته است، ولی گویا چرخ اقتصادی بیدود نمی‌چرخد.
 
*بن بست در راه مذاکره
با این حال، یوسف حجت، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که شب گذشته به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شد، اعلام کرد که مذاکرات با شرکت بیدود تاکنون بی‌نتیجه مانده و بعید است این مذاکرات نتیجه‌ای در برداشته باشد.
حجت با بیان اینکه شرکت بیدود اعلام کرده که فعالیت دوچرخه‌های نارنجی برای این شرکت مقرون به صرفه نیست، گفت:  «این شرکت از شهرداری درخواست همکاری و کمک داشته تا بتواند به فعالیت‌خود ادامه دهد و ما در حال بررسی این موضوع هستیم.»
 
*پول‌های مردم در حساب بانکی بیدود و سودی که از آن متنعم می شود!

حال باید دید مذاکره شهرداری با بیدود چه مدت طول خواهد کشید و بیدود تا چه زمان از سود ودیعه‌هایی که از مردم گرفته و در حساب‌های بانکی‌اش جا خوش کرده، متنعم می‌شود.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: