bazarnews

کد خبر: ۶۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
در هفته گذشته بازار طلا با افت ۱.۶ درصدی بدترین بازار هفته لقب گرفت. این در حالی بود که دلار در قیمت ۱۲۹۰۰ تومان ثابت ماند و بورس به بازدهی خود ادامه داد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: هفته چهارم آذر ماه، چندان پویا به نظر نمی رسید و برای سرمایه گذاران خوش یمن نبود. در این گزارش به بررسی سه بازار طلا، ارز و سهام می پردازیم.

طلا، بدترین بازار هفته

در بازار طلا، ظاهراً سکه تمام بهار آزادی که در اول هفته با قیمت 4 میلیون و 469  هزار تومان  معامله می شد، در آخر هفته با افتی 1.6 درصدی، به قیمت 4 میلیون و 399 هزار تومان رسید و لقب بدترین بازار هفته را به خود اختصاص داد.

ثبات دلار در هفته گذشته

این وضعیت در بازار ارز به گونه دیگری بود. دلار پس از ورود به کانال 12 هزار تومان، در برآیند هفته گذشته در قیمت 12900 تومان تثبیت شد. گفتنی است که در اواسط هفته پیشین، دلار با ریزش تا قیمت 12550 تومان، نگرانی برخی از سرمایه گذاران در حوزه ارز را برانگیخته بود.

بورس و عبور از سقف تاریخی

و اما در بازار سهام، شرایط کاملا متفاوت با 2 بازار فوق بود. بازار سهام با عبور شاخص از سقف تاریخی خود، وارد فاز جدیدی شد. شاخص در حال حاضر به 350 هزار واحد رسیده است که نوید روزهای خوب بورس را می دهد. پر حجم بودن معاملات در گروه بانکی نشان از رهبری بازار توسط این گروه را دارد.

در نهایت باید دید اقبال، تا چه حد با بورس همراه خواهد شد و آیا شاخص به رشد خود ادامه خواهد داد؟

برچسب ها: طلا ، دلار ، ارز ، بورس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: