bazarnews

کد خبر: ۶۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
امیلیو هررا، مدیر ارشد اجرایی کیاموتورز در اروپا، در مصاحبه و گفتگویی با گزارشگر Automotive News از عرضه نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به مدل جدید خودروی محبوب و پرفروش کیا سورنتو (Kia Sorento) خبر داده است.

وی در اظهاراتش همچنین اشاره کرده است که مشتریان و علاقمندان به خریداری این شاسی بلند جدید قادر خواهند بود نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی آن را که قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازارهای جهانی شود، تهیه، خریداری و استفاده کنند.

این مقام ارشد همچنین افزود: خودروساز کره‌ای در راستای قانون و مقررات سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا به منظور کاهش انتشار گازهای آلاینده همچون کربن دی اکسید به جو زمین، تصمیم گرفته است به نسل بعدی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای خود گزینه‌های جدیدی بیفزاید که آن نیز نسخه هیبریدی و پلاگین هیبریدی است.  

 بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیش‌تر محیط زیست، خودروهای تمام پاک و دوستدار محیط زیست اعم از وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را به تولید انبوه برسانند.

در سال های اخیر محبوبیت خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست به شدت افزایش پیدا کرده و شهروندان در کشورهای مختلف و پیشرفته همچون مناطق اروپایی و آمریکای شمالی استقبال بی نظیری از خریداری و استفاده از این وسالئل نقلیه کرده اند.

از این رو بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان به سمت و سوی توسعه، تولید و عرضه خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی که همه جزو وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست به شمار می روند، روی آورده اند تا بدین ترتیب بتوانند با جلب نظر و توجه مشتریان، سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند و هم زمان، نقش خود را در کاهش گرمایش زمین و آلودگی هوا و محیط زیست ایفا کنند.

ایسنا/

برچسب ها: سورنتو ، کیا ، خودرو ، هیبریدی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: