bazarnews

کد خبر: ۶۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
یک مقام مسئول در بانک مرکزی درباره اخذ مبلغ برای راه‌اندازی رمز دوم یکبار مصرف، در برخی از بانک‌ها بیان کرد: راه‌اندازی تمام روش‌های رمز پویا در نظام بانکی طبق قانون رایگان است و هیچ کدام از بانک‌ها حق دریافت مبلغ برای راه‌اندازی رمز دوم یکبار مصرف را ندارند.
دیروز اعلام شد برخی کارشکنی‌ها بر سر راه استفاده از رمز یکبار مصرف از طریق پیامک وجود دارد، اگرچه بانک مرکزی اعلام کرده دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک، هزینه‌ای به دوش مشتریان نمی‌گذارد، اما اپراتور‌ها هزینه پیامک را از حساب مشتری کم می‌کنند.

یک مقام مسئول در بانک مرکزی درباره اخذ مبلغ برای راه‌اندازی رمز دوم یکبار مصرف، در برخی از بانک‌ها بیان کرد: راه‌اندازی تمام روش‌های رمز پویا در نظام بانکی طبق قانون رایگان است و هیچ کدام از بانک‌ها حق دریافت مبلغ برای راه‌اندازی رمز دوم یکبار مصرف را ندارند.

وی افزود: همچنین در نظام پیامکی رمز دوم یکبارمصرف نیز مردم متحمل هیچ هزینه نیستند و نظام بانکی وظیفه پرداخت هزینه به اپراتور‌ها را دارند. همچنین اپراتور‌ها نباید فعلا از حساب تلفن همراه افراد رقمی را به عنوان پیامک کسر کنند. بانک‌هایی که اقدام به دریافت مبلغ برای رمز دوم پویا می‌کنند متخلف هستند.

تجارت نیوز /
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: