bazarnews

کد خبر: ۶۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
در سفر یک روزه هیات دولت به استان اردبیل، شرکت کامیون سازی حدید مبتکران در شهرستان مشگین‌شهر توسط رئیس جمهور افتتاح و وارد چرخه تولید شد.  

شرکت کامیون سازی حدید مبتکران که در شهرستان مشکین شهر احداث شده است، در زمینه تولید انواع کامیونت، کامیون کشنده، شاسی درایو، موتور دیزلی، لیفتراک و لودر فعالیت می کند.

ظرفیت تولید این واحد در سال حدود 3 هزار دستگاه و در 6 تیپ، 2 محور و 3 محور، کشنده و کمپرسی با کاربردهای مختلف از جمله حمل و نقل جاده ای، شهرداری و آتش نشانی است.

این واحد با استفاده از فناوری و ماشین آلات داخلی و خارجی آماده بهره برداری شده است.

سرمایه گذاری انجام شده در فاز اول طرح صنعتی حدید مبتکران، بالغ بر 10 هزار میلیارد به صورت ریالی و 9 میلیون دلار به صورت ارزی بوده است که زمینه اشتغال مستقیم حدود 1500 نفر را فرآهم می کند.

فاز نهایی این طرح نیز با سرمایه‌گذاری بیش از 30 هزار میلیارد ریال، اشتغال مستقیم برای بیش از 5000 نفر ایجاد خواهد کرد.

شرکت کامیون سازی حدید مبتکران هم اکنون با ظرفیت 40 درصدی ساخت داخل فعالیت خود را شروع می نماید و طبق برنامه ریزی انجام شده در فاز نهایی بیش از 80 درصد تولید محصول از محل ساخت داخل قطعات انجام خواهد شد.

این طرح که امروز اولین خط تولید آن توسط رئیس جمهور رونمایی و افتتاح می شود با نام تجاری چاپار و با موتور یورو 5 محصولات خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: